دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

رئیس دانشگاه تهران هنوز به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی نشده است

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 398290
معاون نظارت و راهبردی اجرای مصوبات شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی گفت: نامه معرفی رئیس پیشنهادی دانشگاه تهران هنوز به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال نشده است.
به گزارش جهان، بابک نگاهداری معاون نظارت و راهبردی اجرای مصوبات شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این سؤال که جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی چه‌زمانی برگزار می‌شود، گفت: جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بررسی تأیید صلاحیت سرپرستان دانشگاه‌ها در دستور کار جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود، گفت: طبق روال جلسات شورا، تأیید صلاحیت برخی از سرپرستان دانشگاه‌ها در دستور کار است.

معاون نظارت و راهبردی اجرای مصوبات شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا رئیس پیشنهادی دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده است، گفت: هنوز ندیده‌ام که نامه‌ای از سوی وزیر علوم برای معرفی رئیس پیشنهادی دانشگاه تهران به شورای عالی ارسال شود. چنانچه در فرصت باقی‌مانده تا جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، این نامه به شورا ارسال شود امکان دارد در دستور کار قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *