يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۸

انتقاد قرائتی از تعطیلی‌های مکرر در کشور

جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 398171
حجت‌الاسلام قرائتی گفت: در قرآن آمده است جمعه فقط یک ساعت برای اقامه نماز جمعه تعطیل شود و امروز ایام نوروز و سه ماه تابستان تعطیل است؛ نتیجه این تعطیلی‌ها تربیت تحصیل کرده‌هایی است که در حد خود نیستند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محسن قرائتی امروز در همایش سراسری ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی که در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج)قم برگزار شد، بر لزوم افزایش جمعیت تاکید کرد و گفت: تنظیم خانواده ضد قرآن است و کثرت جمعیت از افتخاری است که خداوند بر ما منت نهاده است.
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: که اگر قرآنی شویم روضه‌ها نیز قرآنی می‌شود، مطالب منابر را اگر از قرآن بگوییم هیچ خطا و اشتباهی ندارد.
 
این استاد حوزه، با انتقاد از کثرت تعطیلات گفت: در قرآن آمده است جمعه فقط یک ساعت برای اقامه نماز جمعه تعطیل شود و امروز ایام نوروز و سه ماه تابستان تعطیل است؛ نتیجه این تعطیلی‌ها تربیت تحصیل کرده‌هایی است که در حد خود نیستند.
 
او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که باید بیشتر به قرآن و تفسیر آن اهمیت دهیم، گفت: شکایت حضرت رسول(ص) از ما قطعی است که چرا قرآن را مهجور گذاشتیم و نسبت به این کتاب الهی بی اعتنا بودیم.
 
منبع: نسیم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
چشم تو گرما هم میریم در راه علم و دانش خودمان را میکشیم تا خیال شما راحت بشه
نیازی نیست شما خودکشی کنید...
مگه تو گرما دیگران (کارگران)کار نمی کنند
عزيزم همه جاي دنيا از ازل مدرسه ها تابستان تعطيله !!!!
United States
درسته مردم باید تا میتونند کار کنند تا یا دیونه بشن یا بمیرند تا خیال بعضی ها راحت بشه سان سور نکن لطفا
علی
Iran, Islamic Republic of
ماها کدام کارمون مثل کشورهای دیگه است
Iran, Islamic Republic of
با تمام احترامی که برای معلم قرآن قائل هستم ولی با نظر ایشان در خصوص تعطیلی مخالفم.
Iran, Islamic Republic of
جمعه بیکار نیستیم حاج آقا، یا صله رحم می کنیم یا کارهایی که علاقه داریم و در طول هفته وقت انجام آنرا نداریم انجام می دهیم.
حاج آقای عزیز، خیلی از والدین در طول هفته واقعا با فرزندانشان حتی سر یک سفره غذا هم نمی خورند. اصلا فرزند، پدر و مادر خود و خصوصا پدر خود را نمی بیند. البته این موضوع در شهر تهران بیشتر مصداق پیدا می کند. با این وجود اگر تعطیلی باشد تا اولیاء و فرزندان بیشتر با هم باشند و صحبت کنند و تربیت پدر و مادر شامل حال فرزندان شود ایرادی دارد؟