شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
نیم میلیارد به اضافه حقیقی !

شرط عجیب ذوب آهن برای انتقال مسلمان

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 397906
باشگاه ذوب آهن در ازای انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس افزون بر دریافت نیم میلیارد تومان، رضا حقیقی بازیکن ناراضی این تیم را نیز خواستار شده است.
به گزارش جهان، روزنامه نود نوشت: هر چند اتفاقات مدیریتی و حواشی این روزهای پرسپولیس بر روی حضور فعال سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات سایه انداخته و خبری از رفت و آمدهای معمول مربوط به نقل و انتقالات نیست اما شایعات پیرامون این موضوع با توجه به نارضایتی برخی بازیکنان و اظهار تمایل آنها برای خروج از پرسپولیس باعث شده تا هر از گاهی اخباری در این خصوص از تیم به بیرون درز پیدا کند.

* مبادله نفر به نفر

یکی از مهم‌ترین اخبار حوزه نقل و انتقالات در پرسپولیس مربوط به رضا حقیقی هافبک ناراضی این تیم است. در حالی که حقیقی عنوان کرده قصد دارد به دلایل مالی از پرسپولیس جدا شود، مسئولان باشگاه در صدد هستند تا مقدمات معاوضه این هافبک تخریبی را با محسن مسلمان هافبک بازیساز ذوب‌آهن فراهم آورند.

بازیکنی پا به توپ که به شدت مورد توجه سرخابی‌ها قرار گرفته و حتی گفته می‌شود که درخشان به صورت رسمی برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است اما آنچه این معادله و تبادل نفر به نفر را تحت‌الشعاع خود قرار داده بی‌میلی رضا حقیقی برای حضور در ذوب‌آهن است.

* مجادله حقیقی و باشگاه
حدود یک هفته قبل بود که رضا حقیقی به صورت خودجوش از عزم خود برا رفتن از پرسپولیس گفت. البته ابتدا با توجه به سابقه این هافبک، ادعایش چندان جدی گرفته نشد اما پافشاری این بازیکن برای جدایی نهایتا نگاه‌ها را متوجه خروج احتمالی این بازیکن کرد.
از طرفی هم پدیده که به نوعی تیم شهر و دیار حقیقی نیز محسوب می‌شود تور خود را برای جذب این هافبک دفاعی پهن کرد تا ماجرای رفتن حقیقی از پرسپولیس وارد فاز جدی شود.

اما در این میان سرخپوشان قصد دارند تا با توجه به ضعف‌های اقتصادی به دلیل بازداشت سیاسی با یک تیر دو نشان بزنند. هم از دست حقیقی خلاص شوند و هم با جذب مسلمان خط هافبک خود را تقویت کنند.

* درخواست ۵۰۰ میلیونی
علاوه بر نارضایتی حقیقی برای پیوستن به ذوب‌آهن، یک مسئله دیگر نیز مانع سهل‌الوصول شدن این انتقال شده است و آن درخواست ۵۰۰ میلیونی اصفهانی‌ها برای مبادله حقیقی و مسلمان است.

با وجود اینکه مسلمان جایی در ارنج اصلی یحیی ندارد و یک نیمکت‌نشین به شمار می‌رود اما پافشاری سرخابی‌ها باعث شده تا ذوبی‌ها با غنیمت شمردن موقعیت موجود، چپ خود را نیز با انتقال مسلمان به پرسپولیس تا حدی پر کنند اما این منوط به موافقت حقیقی برای حضور در اصفهان و ذوب‌آهن است.

در همین راستا حقیقی که حاضر نیست از مواضعش عقب‌نشینی کند و در یکی از آخرین اظهارنظرهای خود عنوان کرده که یا باشگاه مشکلات مالی اش را حل کند یا اینکه در نیم‌فصل دوم برای تیمی به جز پرسپولیس توپ خواهد زد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *