پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

رونمایی از آلبوم صوتی پرویز پرستویی

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 397903
مراسم رونمایی آلبوم صوتی «من پرویز پرستویی» شنبه ششم دی ماه با میزبانی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهیختگان عصر هنر در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ساخت موسیقی این آلبوم به عهده کارن همایونفر بوده، لیلی کریمان نویسنده گفتار متن و علیرضا عزیزی تهیه کننده آن است. این آلبوم با صدای پرویز پرستویی دکلمه شده که بخشی از داستان زندگی او را روایت می کند.

اجرای دو قطعه موسیقی زنده توسط برادران جودی با اشعار مولانا با عنوان «به خود آی» و سهراب سپهری با نام «دچار» بخشی از مراسم رونمایی روز شنبه خواهد بود.

این مراسم با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد و حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی از ساعت ۱۷ در تالار اصلی فرهنگسرای نیاوران آغاز می شود. همچنین امیر پوریا و خسرو نقیبی نیز به عنوان کارشناس به نقد و بررسی آلبوم «من پرویز پرستویی» می پردازند. ضمن اینکه اجرای برنامه توسط امیر آقایی بازیگر سینما و تئاتر خواهد بود.

مراسم رونمایی از آلبوم «من پرویز پرستویی» با همکاری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه فرهنگی هنری فرهیختگان عصر هنر، موسسه گسترش فرهنگ و مطالعات و بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *