يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
سوشا مکانی:

دوست دارم بمانم و به پرسپولیس کمک کنم

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 397815
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که تا پایان رقابت‌های لیگ برتر هرگز مصاحبه نخواهد کرد و می‌خواهد تمرکزش فقط روی فوتبال باشد.
به گزارش جهان سوشا مکانی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: می‌خواهم تا پایان لیگ سکوت کنم و مطمئن باشید که مصاحبه نخواهم کرد. این کار به خاطر آرامش خودم است و دوست دارم به پرسپولیس کمک کنم. در هر رسانه‌ای اگر مصاحبه‌ای از من منتشر شد، مطمئن باشید که دروغ است، چون واقعاً تصمیمم قطعی است و تا پایان فصل مصاحبه نخواهم کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درمورد اینکه بعضی از بازیکنان حرف‌های‌شان را در صفحات اجتماعی می‌زنند، تأکید کرد: من فقط عضو اینستاگرام بودم که الان این صفحه را هم بسته‌ام و دیگر دست من نیست. دوست دارم آرامش داشته باشم و هیچ حرفی تا پایان لیگ نخواهم زد.

وی درمورد اینکه آیا از ماندن یا جدایی نیلسون اطلاع دارد، تأکید کرد: من اطلاعی در این زمینه ندارم و باید از خودش بپرسید که می‌خواهد بماند یا اینکه جدا شود. در مورد خودم باید بگویم که در پرسپولس می‌مانم و دوست دارم به این تیم کمک کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *