چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

نیمکت‌های لرزان لیگ برتر تا قبل از تعطیلات

سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 397729
در ۱۷ هفته رقابت‌های لیگ برتر ۸ مربی، نیمکت‌های خود را از دست دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، همواره در پایان یک دوره از رقابت‌های مختلف، استخراج آمار و ارقام از آن می‌‌تواند برای مخاطبان از جذابیت‌های خاص خود برخوردار باشد.

بر همین اساس با پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران طبق روال گذشته به معرفی ترین‌ها پرداخته با این توضیح که چون تعطیلات لیگ برتر پس از پایان هفته هفدهم برای آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌‌های آسیا محقق شده و حدود ۵۰ روز لیگ برتر تعطیل خواهد بود، ترین‌های لیگ برتر را تا پایان هفته هفدهم مورد لحاظ قرار خواهیم داد:

در این گزارش کوتاه قصد داریم به مربیان تیم‌های لیگ برتری و آنهایی (۸ مربی) که طی ۱۷ هفته از سمت خود برکنار شدند، بپردازیم:

البته لازم به توضیح است که در ۱۷ هفته لیگ برتر یک مربی از کار خود استعفا کرد، ۶ مربی دیگر از کار خود برکنار شدند و یک مربی دیگر با قطع همکاری با تیمش به یک تیم دیگر لیگ برتری پیوست.

زلاتکو کرانچار: (از سپاهان استعفا داد)

این مربی کروات در هفته چهارم لیگ برتر از سرمربیگری سپاهان استعفا داد و از این زمان به بعد حسین فرکی به جای این مربی سکان هدایت تیم اصفهانی را برعهده گرفت.

البته کرانچار بعداً به دلیل آنچه که وزارت ورزش او را دائم الخمر معرفی کرده بود از کار او در تیم امید نیز ممانعت به عمل آمد.

علی دایی: (از پرسپولیس برکنار شد)

دایی را شاید بتوان به عنوان بزرگ‌ترین ناکام عرصه مربیان در فصل جاری لیگ برتر قلمداد کرد. دایی در هفته هفتم لیگ برتر پس از اینکه پرسپولیس نتایج تقریباً ناامید کننده‌ای را کسب کرده بود از کار خود برکنار شد و جای خود را به حمید درخشان داد.

مهدی تارتار: (از گسترش فولاد برکنار شد)

تارتار نیز در هفته یازدهم لیگ برتر پس از شکست گسترش فولاد مقابل پدیده از کار خود برکنار شد و جای خود را به فراز کمالوند داد.

نصرت ایراندوست: (از ملوان برکنار شد)

سرمربی بومی ملوان امسال نتوانست انتظارات را در انزلی برآورده کند. ایراندوست پس از اینکه تیمش در تهران از استقلال در هفته یازدهم شکست خورد، جرقه‌های برکناری‌اش زده شد و در نهایت این موضوع به حقیقت پیوست و این مربی جای خود را به یک مربی صرب داد.

استفان موسیلوویچ: (از ملوان برکنار شد)

این مربی صربستانی نیز به این امید به خدمت گرفته شد که بتواند خاطرات خوش دوران اسکوچیچ را در انزلی تکرار کند، اما این اتفاق هیچگاه رخ نداد و موسیلوویچ نیز پس از کسب نتایجی ضعیف در هفته شانزدهم از سمت خود برکنار شد و جای خود را به فیروز کریمی داد.

منصور ابراهیم‌زاده: (از پیکان برکنار شد)

ابراهیم‌زاده در فصل جاری نتوانست انتظارات پیکانی‌ها را برآورده کند تا جایی که در نهایت پیکانی‌ها تصمیم گرفتند این مربی را از روی نیمکت خود برداشته و صمد مرفاوی را جایگزین وی کنند.

صمد مرفاوی: (از صبا جدا و به پیکان پیوست)

صمد مرفاوی کار خود را در فصل جاری با صبا آغاز کرد و البته نتایج بدی نیز با این تیم قمی هم به دست نیاورد، اما در نهایت مرفاوی به خاطر دلایل شخصی از این تیم جدا شده و در ادامه لیگ جایگزین ابراهیم‌زاده در پیکان شد.

مجید باقری‌نیا: (از نفت مسجدسلیمان برکنار شد)

نفت مسجد سلیمان با مکوندی به لیگ برتر صعود کرد اما به هر دلیلی نفتی‌ها لیگ برتر را با باقری‌نیا آغاز کردند. اما این مربی هم در مسجدسلیمان نتایج ضعیفی کسب کرد تا صاحبخانه به خانه‌اش بازگشته و یک بار دیگر سکان هدایت نفت به مکوندی برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *