سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۳

خونریزی در یک دیدار فوتبال!

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 396531
گروهی تماشاگر نما در این دیدار به چاقو و چماق کشی پرداختند و بازیکنان تیم اراکی را مورد ضرب و شتم قرار دادند به طوری که دندان‌های آشتیانی بازیکن تیم آلومینیوم را شکستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس ، در قسمتی از برنامه 90 گزارشی از حواشی عجیب بازی تیم‌های فوتبال کارون اهواز - آلومنیوم اراک به تصویر کشیده شد و مشخص شد که گروهی تماشاگر نما در این دیدار به چاقو و چماق کشی پرداختند و بازیکنان تیم اراکی را مورد ضرب و شتم قرار دادند به طوری که دندان‌های آشتیانی بازیکن تیم آلومینیوم را شکستند.

در ادامه غلامرضا بهروان روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت‌هایی را مطرح کرد و گفت که تعداد پلیس در این ورزشگاه کم بوده و با حاشیه‌سازان دیدار کارون خوزستان و آلومینیوم اراک برخورد می‌کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: باید با مسببان درگیری‌های رخ داده در بازی کارون خوزستان و آلومینیوم اراک برخورد کنیم تا دیگر از این اتفاقات رخ ندهد. حتماً این مسئله را پیگیری می‌کنیم چرا که باید با مسببان این قضیه برخورد شود. البته در ورزشگاه تختی اهواز سال گذشته میان تیم‌های استقلال اهواز و پدیده خراسان هم این اتفاقات افتاده بود.

گزارشی از تیم فوتبال شموشک نوشهر پخش شد و به متواری شدن و فرار این تیم از هتل به دلیل پرداخت نکردن مبلغ حضور در هتل اشاره شد.

تصویر ضبط شده توسط دوربین‌ها از خروج بازیکنان شموشک به گفته مسئولان هتل، تنها مدرک مستند در این‌باره است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *