دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

شانس زیاد ایران برای صعود در جام جهانی

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 396181
فدراسیون والیبال برزیل به علت نداشتن منابع مالی کافی از میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی انصراف داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در حالی که چندی پیش برزیل از سوی FIVB به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ معرفی شده بود، به علت نداشتن منابع مالی کافی و مشکلات مالی از این میزبانی انصراف داد.

این در حالیست که پیش از این علاوه بر برزیل، کشورهای روسیه و ایران نیز به عنوان نامزد های میزبانی مرحله نهایی اعلام آمادگی کرده بودند و خبرها حاکی از آن است که لهستانی ها هم برای اخذ این میزبانی رایزنی ها و مذاکرات خود را آغاز کرده اند.

منابع آگاه وجود فساد مالی در فدراسیون برزیل را یکی از دلیل اصلی این موضوع بیان کرده اند و دولت این کشور در پی بررسی موضوع فساد مالی در فدراسیون والیبال این کشور هست.

بدین ترتیب شانس تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ بیش از پیش افزایش یافت چرا که در صورت میزبانی روسیه یا لهستان، سه تیم از گروه چهار تیمی ایران صعود خواهد کرد و در صورت میزبانی ایران نیز تیم ملی کشورمان به طور قطع یکی از شش تیم حاضر در مرحله نهایی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ایران با تیمهای روسیه، لهستان و آمریکا در گروه B مرحله مقدماتی قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *