دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تظاهرات آلمانی‌ها علیه نظامیگری‌آمریکاوناتو

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 396099
خیابانهای شهر برلین پایتخت آلمان شاهد برپایی تظاهرات گسترده مردمی بود. هزاران نفر در این تظاهرات شرکت داشتند که علیه اقدامات سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) بود. جنبش صلح آلمان این تظاهرات را سازماندهی کرده بود..
به گزارش جهان به نقل از پرس تی وی؛ روز گذشته خیابانهای شهر برلین پایتخت آلمان شاهد برپایی تظاهرات گسترده مردمی بود.

هزاران نفر در این تظاهرات شرکت داشتند که علیه اقدامات سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) بود. جنبش صلح آلمان این تظاهرات را سازماندهی کرده بود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات به رویکرد ناتو در منزوی کردن روسیه اعتراض داشتند و می گویند روسیه دوست اروپا است و نباید از اروپا منزوی شود.

آنها با تظاهرات خود، اقدامات ناتو و غرب در تقابل با روسیه را به علت مناقشه اوکراین محکوم کردند. معترضان آلمانی ابراز نگرانی کردند که سیاستهای ناتو که به شدت متاثر از آمریکا است سبب تشدید تنش و مناقشه و بروز جنگ در اروپا خواهد شد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات می گفتند باید ائتلاف نظامی آمریکا و اروپا یعنی ناتو منحل شود، فرودگاه نظامی آمریکا در آلمان تعطیل شود و تسلیحات هسته ای آمریکا از پایگاه نظامی اش در آلمان جمع آوری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *