شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲

حضور میلیونی زائران در کربلا+تصاویر

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 396042
میلیون‌ها زائر حسینی از اقصی نقاط جهان برای حضور در مراسم اربعین در شهر کربلا حضور پیدا کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، میلیون‌ها زائر حسینی از اقصی نقاط جهان برای حضور در مراسم اربعین در شهر کربلا حضور پیدا کردند.


امروز مصادف با اربعین شهادت امام حسین (ع) و یارانش در کربلای معلی، میلیون‌ها زائر عراقی و خارجی در این شهر، مرقدهای مطهر امام حسین (ع) و برادرشان حضرت عباس (ع) را زیارت می‌کنند و به عزاداری می‌پردازند.


شبکه المنار در گزارشی با اشاره به اینکه میلیون‌ها زائر از اقصی نقاط عراق و خارج از عراق امروز خود را به کربلا رسانده‌اند تاکید کرد که میلیون‌ها نیروی داوطلب در حال کمک به برگزاری مراسم به توجه به حجم زیاد زوار است.

المنار از قول مقامات کربلا خبر داد که حدود ۲۰ میلیون زائر هم اکنون در شهر کربلا حضور دارند.


در شرایطی که برخی گمان می‌کردند به دلیل حضور تفکیری‌های داعش و تهدیدهای آنها، ممکن است زائران کمتری راهی کربلای معلی شوند، اما مردم عراق و کشورهای مسلمان دیگر بیش از سالهای پیش به شهر کربلا آمده‌اند تا ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند و به تکفیری‌ها پیام دهند که هیچ‌گاه تهدید و ارعاب نمی‌تواند مانع حضور آنها برای احیای مراسم اربعین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *