دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل اول

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب: 395945
پس از بررسی تاثیرگذارترین بازیکنان تیم های صدر جدولی، به سراغ تیم پنجم جدول می رویم و تاثیرگذارترین استقلالی‌های این فصل را بررسی می کنیم
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، سجاد شهباززاده و جاسم کرار از بهترین های استقلال در هفده هفته اخیر بودند. شهباززاده با ۹ گل و۲ پاس گل در صدر جدول قرار دارد، کرار نیز هم امتیاز با شهباززاده در جایگاه بعدی می ایستد. ۲ گل، ۷ پاس گل و گرفتن ۲ پنالتی، امار بسیار خوبی برای این بازیکن است که در چند بازی محروم بوده و نتوانسته برای تیمش به میدان برود.

امید ابراهیمی با ۷ گل، برهانی با ۳ گل، ۲ پاس گل و گرفتن یک پنالتی، خسرو با یک گل و چهار پاس گل در جایگاه های بعدی تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال قرار دارند.

البته نباید محمد قاضی را نادیده گرفت. بازیکنی که پیش از مصدومیتش آمار خوبی از خود به جای گذاشت و اگر مصدومیت گریبانگیرش نمی شد شاید امروز در صدر این لیست جای می گرفت. قاضی در اندک مدت حضور در میادین ۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده و یک پنالتی هم برای تیمش گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *