شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

شکست پرسپولیس با گاف مکانی !

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 395805
پرسپولیس تهران با شکست ۲ بر یک مقابل فولاد خوزستان به تعطیلات ۵۰ روزه لیگ رفت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، برای فولاد در این دیدار محسن بنگر (گل‌ به خودی، ثانیه ۳۱) و لوئیس نانگ (۷۲) گلزنی کردند و تک گل پرسپولیس را محمد نوری در دقیقه ۴۳ به ثمر رساند.

در آغاز نیمه اول بازی در حالی که ۳۱ ثانیه‌ از شروع بازی گذشته بود، محسن بنگر پاس رو به عقبی برای سوشا مکانی ارسال کرد اما مکانی که قصد شوت‌زنی داشت نتوانست این کار را انجام دهد و روی اشتباه مسلم او دروازه پرسپولیس باز شد.

در ادامه فولاد باز هم روی دروازه پرسپولیس فشار آورد تا اینکه مهرداد جماعتی در دقیقه ۱۰ بازی روی پاس در عمقی که برایش ارسال کرده بودند با سوشا مکانی تک به تک شد اما این بار مکانی موفق عمل کرد و توپ او را به کرنر زد.

در دقیقه ۲۰ بازی هم اسماعیل شریفات پاس زیبایی را برای لوئیس نانگ ارسال کرد اما ضربه پای راست او به دیواره دروازه برخورد کرد.

پرسپولیسی‌ها سعی کردند بازی را کنترل کنند و در دقیقه ۲۴ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند اما هادی نوروزی نتوانست از این توپ استفاده کند و ضربه او را ارشاد یوسفی به زیبایی مهار کرد.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهدی جعفرپور (میثم حسینی – ۴۶)، حمید علی‌عسگری، محمد نوری، محمد عباس‌زاده (طارمی – ۷۷)، افشین اسماعیل‌زاده، رضا خالقی‌فر و هادی نوروزی (دغاغله – ۸۰) به میدان رفت.

فولاد نیز با ترکیب ارشاد یوسفی، لئوناردو مساریچ، مهدی بدرلو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، ماتیاس دکو، لوئیس نانگ، امید خالدی، مهرداد جماعتی، سروش سعیدی و یوسف وکیا بازی را آغاز کرد.

در نیمه دوم این دیدار دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق توپ در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۷۲ روی کرنری که اسماعیل شریفات ارسال کرد، سوشا مکانی اشتباه عجیبی را انجام داد و با خروج از دروازه باعث شد لوئیس نانگ به راحتی و با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند. روی این گل محسن بنگر هم مقصر بود زیرا نتوانست از ضربه سر نانگ جلوگیری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
فقط علي دايي