دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دستگیری۳ گروه شکارچی غیرمجاز در تهران

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 395350
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از دستگیری سه گروه شکارچی غیرمجاز خبر داد و گفت: از متخلفان ۵قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی کشف و ضبط شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان تهران، اسماعیل میرانزاده اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان تهران جمعه گذشته در حین گشت و پایش حوزه استحفاظی استان تهران در محدوده دریاچه عشق آباد شهرستان ری به ۳ گروه شکارچی که مبادرت به شکار غیر قانونی تعدادی کبوتر، قمری و فاخته کرده بودند، برخورد کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری این شکارچیان غیرمجاز شدند افزود: از این شکارچیان ۵ قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی کشف و ضبط شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه تاکنون هیچگونه مجوزی برای شکار پرندگان و یا پستانداران در حوزه استحفاظی استان تهران صادر نشده است خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید و آلودگی محیط زیست موضوع را به یگان حفاظت محیط زیست استان تهران به شماره ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۴-۷۷۳۵۵۷۸۱ اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *