يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال؛

قهرمان نیم فصل فوتسال مشخص شد

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 395237
تیم فوتسال تاسیسات دریایی با پیروزی برابر تیم شهید منصوری قرچک در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال توانست نیم فصل اول این مسابقات را با صدرنشینی به اتمام برساند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران امروز یکشنبه با برگزاری هفت مسابقه به اتمام رسید که در یکی از این مسابقات تیم تاسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی موفق شد برابر تیم شهید منصوری با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد و با صدرنشینی کارش را در نیم فصل تمام کند.

تیم ماهان تندیس قم هم در خانه خود برابر تیم مس سونگون قرار گرفت و توانست برابر میهمان خود با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شود. با این نتایج، تیم تاسیسات با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۳ در صدر قرار گرفت و ماهان تندیس هم با ۲۶ امتیاز و تفاضل گل ۱۰ جای دوم را به خود اختصاص داد.

تیم شرکت حفاری هم با برتری ۴ بر ۳ برابر تیم قعرنشین یعنی شهرداری ساوه ۲۵ امتیازی شد تا به رده سوم صعود کند. تیم شهرداری با این نتیجه، یازدهمین باخت خود را در لیگ امسال تجربه کرد تا ناکامی‌های محمود خوراکچی در ساوه ادامه داشته باشد.

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال به این شرح است:

یکشنبه ۱۶ آذر، ساعت ۱۶
* شهروند ساری ۵ - مقاومت البرز ۲
* تاسیسات دریایی ۲ - شهید منصوری صفر
* ماهان تندیس قم ۲ - مس سونگون صفر
* میثاق تهران ۲ - دبیری تبریز ۲
* فردوسی مشهد یک - گیتی پسند ۲
* شهرداری ساوه ۳ - شرکت حفاری ۴
* پایاسازه ۲ - فرش آرای مشهد ۴

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

۱- تاسیسات دریایی ۲۶ امتیاز - تفاضل گل ۱۳
۲- ماهان تندیس قم ۲۶ امتیاز - تفاضل گل ۱۰
۳- شرکت حفاری ۲۵ امتیاز
۴- گیتی پسند ۲۴ امتیاز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *