دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۸
۴
به مناسبت روز دانشجو منتشر می شود؛

مستندی درباره ارتباط دانشجویان و رهبر انقلاب؛ امشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۳ +تیزر

شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 394948
مستند «یک واحد انقلاب، پای درس استاد» روایتی از ارتباط صمیمانه و صریح حضرت آیت الله خامنه‌ای با دانشجویان در سه مقطع پیش از انقلاب اسلامی، پس از انقلاب و در دوره رهبری ایشان، از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.
مستندی درباره ارتباط دانشجویان و رهبر انقلاب؛ امشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۳ +تیزر
به گزارش جهان، در این مستند ضمن اشاره به سابقه جلسات بحث و نظر حضرت آیت الله خامنه‌ای با جوانان قبل از انقلاب اسلامی در مسجد کرامت مشهد، به حضور ایشان در دانشگاه تهران و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در سال ۱۳۵۸ پرداخته شده و سپس تصاویر مستند و حاشیه‌های جذابی از استمرار ارتباط پدرانه و صمیمانه حضرت آیت الله خامنه‌ای و دانشجویان در طی ۳۵ سال گذشته به نمایش گذاشته می‌شود.

مستند «یک واحد انقلاب، پای درس استاد» شنبه ۱۵ آذر و بمناسبت روز دانشجو، ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.


دانلود:
http://Storage.qmery.com/889b66e2-7d0c-11e4-89fe-2c44fd7f1164-320x180.mp4

این مستند به کارگردانی روح الله عبادی و تهیه کنندگی سید فرشاد حسینی است و در موسسه فرهنگی هنری اکسیر پژوهش تولید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد
رهبرا جانم فدایت
امیدوارم بتوانم به عنوان یک دانشجو سرباز خوبی برای حضرت آقا باشم
چشم منو امر ولی جان منو سید علی
محمد
سلام مستند را دیدم خوب درست نشده بود . سازندگان اماتور بودند . این همه دیدار با دانشجویان و نخبکان میشد خیلی بهتر و قوی تر ساخته شود . با سپاس و خدا قوت