شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
با مشارکت بخش خصوصی

مجتمع آب‌درمانی شهر آبگرم احداث می‌شود

جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۹
کد مطلب: 394814
شهردار شهر آبگرم گفت: با مشارکت سه جانبه سازمان همیاری شهردار، شهرداری و بخش خصوصی پروژه آب‌درمانی آبگرم در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار احداث می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از خبرنگار تسنیم :شهر آبگرم دارای سه چشمه بزرگ آبگرم است که ظرفیت احداث ۵ مجتمع آب‌درمانی را فراهم کرده است که در این زمینه اقدامات لازم انجام شده و نخستین پروژه آب‌درمانی در این شهر احداث می‌شود.

وی افزود: این پروژه با مشارکت سه جانبه سازمان همیاری شهردار، شهرداری و بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار احداث می‌شود که نخستین پروژه در این زمینه است و با احداث پروژه‌های دیگر در این زمینه شهرداری آبگرم به درآمدی پایدار می‌رسد و در اقتصاد استان نیز تأثیر بسزایی دارد.

شهردار آبگرم بیان کرد: طرح توجیهی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی آماده شده و در آن پارکینگ، هتل‌های ۵ ستاره، میزان اشتغالزایی و میزان درآمد زایی در آن لحاظ شده است و ۱۰۰ واحد اقامتی نیز تدارک دیده شده که از این تعداد ۲۳ واحد به شهرداری آبگرم می رسد.

محمدحسینی با اشاره به خواص مفید آب چشمه‌های آبگرم در این شهر خاطرنشان کرد:این شهر از لحاظ گردشگری ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که در مقایسه با شهر سرعین از اهمیت بیشتری برخوردار است و با احداث این مجتمع‌ها این ظرفیت به شکوفایی می‌رسد.

شهردار آبگرم تصریح کرد: برای فاز نخست این پروژه ۳۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که توسط بخش خصوصی تأمین می‌شود و شهرداری و سازمان همیاری نیز با تأمین زمین و مقداری سرمایه گذاری درصد از سهام این پروژه را از آن خود می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *