دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

آستان قدس موظف به پرداخت مالیات شد

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 394537
نمایندگان مجلس، آستان قدس و مؤسسات زیرمجموعه نیروهای مسلح را موظف به پرداخت مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده به منظور برقراری عدالت آموزشی کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان و در ادامه رسیدگی به طرح دائمی‌شدن احکام لوایح بودجه‌های سنواتی، با الحاق پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به طرح مذکور با ۱۲۳ رأی موافق، ۲۰ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۶ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

طبق مصوبه مجلس، به منظور برقراری عدالت آموزشی و اجرای اصل ۳۰ قانون اساسی و تجهیز همه آموزشگاه‌های آموزش و پرورش با اولویت مناطق محروم روستاها، آستان قدس رضوی و آن دسته از مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه نیروهای مسلح و ستاد اجرایی فرمان امام و سایر دستگاه‌های اجرایی که تا زمان تصویب این قانون مالیات پرداخت نکرده‌اند، موظف به پرداخت مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده شدند. منابع حاصله صرفاً جهت توسعه عدالت آموزشی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد تا بر اساس آیین‌نامه‌ای که به این منظور تهیه و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد، هزنیه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعنی تاحالا مالیات نمی داد؟
Iran, Islamic Republic of
123+20+16= 159
159-206= 47، یعنی 47 نفر در رای گیری شرکت نکرده اند؟
United States
کاری است خدا پسندانه . اگر مالیات واقعی از همه مشاغل مخصوصاً کله گندها گرفته شود مملکت از وابستگی به نفت رهایی می یابد.