يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تیم‌ملی حذف شود، تعطیلات کم می‌شود!

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 394127
تعطیلاتی که اکنون برای نیم‌فصل مقرر شده در صورت صعود ایران به دیدار پایانی جام ملت‌های آسیا خواهد بود در غیر این ‌صورت از تعطیلات نیم‌فصل کاسته خواهد شد و تاریخ جدیدی برای برگزاری دیدارهای هفته هجدهم اعلام خواهد شد. تیم‌ملی حذف شود، تعطیلات کم می‌شود!
به گزارش جهان،خبرورزشی نوشت: غلامرضا بهروان، رئيس كميته مسابقات در اين باره گفت: اگر خداي ناكرده تيم‌ ملي در جام ملت‌هاي آسيا حذف شود، تعطيلات نيم‌فصل را كم خواهيم كرد و زودتر هفته هجدهم را شروع مي‌كنيم.

كميته مسابقات در مورد دلايل مخالفت خود با درخواست باشگاه استقلال و پرسپوليس مبني بر تأخير در برگزاري ديدارهاي آنها در هفته شانزدهم گفت: در چنين درخواست‌هايي بايد حق تيم‌هاي مقابل را هم در نظر گرفت. از سويي دلايلي كه براي درخواست‌ها مطرح مي‌گردد فني نيست. ما اول فصل و پيش از برنامه‌ريزي نهايي برنامه را در اختيار باشگاه‌ها قرار مي‌دهيم و از باشگاه‌ها مي‌خواهيم نظرات خود را به ما اعلام كنند كه اين درخواست‌ها نشان مي‌دهد هيچ مطالعه‌اي روي برنامه تنظيم شده ابتداي فصل صورت نگرفته است. چنين پيش‌بيني‌هايي بايد از ابتداي فصل مي‌شد. تيمي كه به مرحله بالاتري از جام‌ حذفي راه مي‌يابد طبيعي است كه بازي‌هاي بيشتري برگزار مي‌كند و بازي‌هايش فشرده می‌شود.

از سويي مصدوميت و محروميت هميشه وجود داشته و به همين خاطر است كه به باشگاه‌ها اجازه داده مي‌شود به اندازه كافي بازيكن جذب كنند. غلامرضا بهروان در پايان گفت: بازي‌هاي ليگ ‌برتر و جام ‌حذفي هست. بازي‌هاي تيم ‌ملي بزرگسالان و تيم ‌ملي اميد هست و ما اگر بخواهيم مطابق ميل همه عمل كنيم، ليگ را نمي‌توانيم به پايان ببريم. به اينها بازي‌هاي نمايندگان فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا را اضافه كنيد.

اين مشكل در فوتبال حرفه‌اي مدت‌‌هاست حل شده، به اين شكل كه باشگاه‌ها خود را با برنامه تعيين شده از سوي فدراسيون فوتبال وفق مي‌دهند. به طور مثال رئال روز چهارشنبه در ليورپول بازي مي‌كند و روز شنبه يعني كمتر از ۷۲ ساعت مهمترين بازي‌‌اش را در چارچوب لاليگا در برابر بارسا برگزار مي‌كند. باشگاه‌ها از ما انتظار دارند همانند حرفه‌اي‌ها برنامه‌ريزي كنيم و اين به شرطي خواهد بود كه رفتار باشگاه‌ها هم حرفه‌اي باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *