شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

بازی پرسپولیس - ذوب‌آهن بدون تماشاگر

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 394076
رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید باشگاه پرسپولیس در صورت اعتراض هم باید در برابر ذوب آهن بدون تماشاگرانش بازی کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، اسماعیل حسن‌زاده درباره رای صادره کمیته‌ انضباطی، اظهار کرد: ما این آرا را بر اساس آیین‌نامه انضباطی صادر ‌کرده‌ایم. هواداران باشگاه پرسپولیس پیش از این چندین بار مرتکب تخلفاتی شده بودند و ما هم با جرایم نقدی آنها را جریمه کرده بودیم اما متاسفانه جرایم ما مثمرثمر واقع نشد و هواداران پرسپولیس مجددا در دیدار با استقلال مرتکب تخلفاتی شدند.

وی افزود: بنا بر اختیاراتی که آیین‌نامه داده است، تصمیم گرفتیم هواداران باشگاه پرسپولیس را از یک دیدار در ورزشگاه محروم کنیم. این رای از سوی ما ابلاغ شده است و آقای نبی هم آن را امضا و به باشگاه ابلاغ کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت اعتراض باشگاه پرسپولیس آیا این رای باز هم اجرایی خواهد شد؟ گفت: وقتی رایی ابلاغ می‌شود قابل اجرا است، حتی اگر باشگاه پرسپولیس اعتراض هم کند، باید در بازی مقابل ذوب آهن بازی‌اش بدون تماشاگر برگزار شود.

حسن‌زاده در ادامه در واکنش به انتقاداتی که به رای صادره از سوی کمیته‌ انضباطی می‌شود، گفت: ما تخلفات انجام شده را در رای آورده‌ایم. دوستان می‌توانند تخلفات را با میزان مجازاتی که انجام داده‌ایم مطابقت دهند. در آیین‌نامه حتی پیش‌بینی شده است که ما جرایم سنگین‌تر از این در نظر بگیریم اما فعلا به همین جرایم بسنده ‌کرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *