دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واکنش حسن‌زاده به انتقادهای قلعه‌نویی

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 394037
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره انتقادات امیر قلعه نویی از حکم داربی گفت: ما کار خودمان را می کنیم و نه از تعریف دیگران خوشحال می‌شویم و نه از انتقادهایشان ناراحت.
به گزارش جهان، اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره ادعاهایی که امیر قلعه‌نویی در نشست امروز خود علیه کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح کرد، اظهار کرد: ما به وظیفه خود عمل ‌کرده‌ و بر همین اساس رای را صادر کردیم. آنچه مسلم است آرای کمیته‌ انضباطی طبق قانون صادر، ابلاغ و سپس اجرا می‌شود. هیچ وقت نسبت به کسانی که از آرای ما تعریف کرده‌اند یا کسانی که نسبت به آن خرده گرفته‌اند، عکس العملی نشان نداده‌ایم.

وی تاکید کرد: این روش سیره ماست و حرف هر کسی هم برای خودش محترم است و ما کار خودمان را انجام می‌دهیم؛ نه از تمجیدشان خوشحال می‌شویم و نه از انتقادهایشان ناراحت. ما با تمام توانایی‌هایی که داریم تصمیم گیری می‌کنیم و تلاش می‌کنیم آرای دقیقی پس از مسابقات صادر شود.

حسن‌زاده همچنین گفت: یکی از اهداف ما در صدور آرای انضباطی کاهش رفتارهای نادرست است که این به کاهش چنین رفتارهایی هنگام مسابقات بین‌المللی کمک کند. شک نکنید که اگر هر کدام از رفتارهای نادرستی که در داربی رخ داد اگر در یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا رخ می‌داد، کمیته‌ انضباطی AFC قطعا برخورد سخت‌گیرانه‌تری داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *