سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تیر خلاصی که به صنعت مرغداری زده شد

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 391924
طی یک ماه گذشته شرکت پشتیبانی امور دام به علت نزدیک شدن تاریخ انقضای مرغ‌های موجود در انبارهای خود اقدام به عرضه گسترده مرغ در سطح بازار کشور می‌کند که این امر سبب افت قیمت این کالا تا مرز میانگین کیلویی ۴۶۰۰ تومان گردید.
به گزارش جهان؛ اقدام اخیر شرکت پشتیبانی امور دام به منزله تیر خلاصی به صنعت مرغداری است که این اقدام عواقب ناخوشایند ورشکستگی و نارضایتی مرغداران و تعطیلی واحدهای مرغداری را به‌دنبال خواهد داشت. به تبع کاهش تولید مرغ در کشور و تأمین نشدن نیاز بازار کشور گرانی فزاینده‌ای در پس این ارزانی مقطعی نهفته است.

حال این سوال مطرح است که شرکت پشتیبانی دام که مسئولیت حمایت و پشتیبانی از این صنعت را برعهده دارد، آیا نیاز به اطلاع دقیق از وضعیت موجود انبارها و سردخانه‌های خود را احساس نمی‌کند؟ با توجه به سابقه موجود در این زمینه آیا وقت آن نرسیده است که شرکت پشتیبانی دام با ایجاد سیستم مدیریت اطلاعات، از وضعیت کالاهای موجود در انبارها اطلاعات به‏روز داشته باشد؟ چند بار باید این اشتباهات را مرتکب شد تا مسئولان شرکت پشتیبانی دام به فکر چاره بیفتند؟

با ایجاد سیستم اطلاعاتی انبارهای این شرکت، می‏توان این قبیل مشکلات را به صورت دائمی از پیش رو برداشت. یک سیستم یکپارچه می‏تواند موجودی انبارهای این شرکت را همراه با تاریخ انقضای کالاها به اطلاع مدیران برساند و به‏موقع هشدار دهد که چه کالاهایی نزدیک به تاریخ انقضایشان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *