سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
نتایج دیدارهای مقدماتی یورو ۲۰۱۶؛

تساوی خانگي ايتاليا مقابل کرواسي

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۰۱
کد مطلب: 391587
ايتاليا و کرواسي، در مرحله مقدماتي يورو ۲۰۱۶ به مصاف يکديگر رفتند که در پايان، بازي با نتيجه ۱-۱ به پايان رسيد.
به گزارش جهان به نقل از شفقنا، ایتالیا در حالی میزبان کرواسی بود که ستاره‌هایی مثل پیرلو، بونوچی و ... را در اختیار نداشت. بازی با برتری ایتالیا شروع شد و آنها در دقیقه ۱۱ توسط کاندروا با یک شوت زیبا از پشت محوطه ی جریمه به گل رسیدند. اما طولی نکشید که پریسیچ، از گوشه ی محوطه جریمه، با یک شوت دقیق و البته اشتباه بوفون، موفق شد توپ را وارد دروازه ایتالیا کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه، کرواسی سعی داشت که حملات خود را بیشتر کند ولی مصدومیت لوکا مودریچ و تعویض او، باعث شد تا موج حملات کرواسی کند تر شود و بازی از طرف آنها کمی آرام‌تر پیگیری شود. بازی تا پایان نیمه ی اول با همین روند پیگیری شد و دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند. نیمه دوم، کرواسی بار دیگر توپ و میدان را در اختیار داشت ولی در موقعیت سازی دچار مشکل شده بود. دو تیم تا پایان، موقعیت خطرناکی روی دروازه ی یکدیگر ایجاد نکردند و در پایان، بازی با همان نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.
بنابر گزارش ورزش سه، بدین ترتیب، کرواسی با ۱۰ امتیاز در صدر جدول نشست و ایتالیا با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل پایین تر، در رده ی دوم قرار گرفت.
نتایج بازی‌های همزمان:
جمهوری چک ۲-۱ ایسلند
ترکیه ۳-۱ قزاقستان
بلغارستان ۱-۱ مالت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *