جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ابلاغ احیای سازمان برنامه ‌وبودجه استان‌ها

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 391210
نماینده مردم شیراز در مجلس از ابلاغ احیای سازمان برنامه و بودجه در استان‌ها تا دو هفته آینده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ضرغام صادقی در حاشیه نشست سخنگوی دولت یازدهم و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با مجمع نمایندگان و استاندار فارس در شیراز اظهار داشت: در این نشست مباحث مهم فارس به‌ویژه تزریق بودجه تخصیصی به طرح‌ها و پروژه‌های استانی مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد که بودجه فارس تا سقف ۱۰۰ درصد تا پایان سال جاری تخصیص یابد، گفت: موضوع آب شرب و مصرفی در این استان از جمله موارد مهم دیگری بود که در این نشست مطرح شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در صورت محقق شدن بودجه ۳۶ میلیاردی خط دوم آب‌رسانی به شیراز برای سال جاری، در سال آینده نیز مبلغی پیشنهادی ارائه خواهد شد تا شاهد عملیاتی شدن و به بهره‌برداری رسیدن این خط باشیم.

صادقی با تأکید بر قول مساعد معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برای تحقق بودجه‌ قابل ‌توجهی از مواد ۱۰ و ۱۲ مربوط به خشکسالی و همچنین عملیات گازرسانی به روستاهای فارس اشاره و عنوان کرد: در سفر وی به استان فارس با مطرح‌شدن برخی از مسائل فرهنگی، مقرر شد بودجه تخصیصی به دانشگاه مهدویت، توسعه حرم و مرکز فرهنگی امام عصر (عج) هر چه سریع‌تر تحقق یابد.

وی موضوع راه‌های روستایی و بین‌شهری استان فارس را یکی دیگر از موضوعات مورد تأکید در این نشست ذکر و تصریح کرد: قول مساعد نوبخت در تخصیص بودجه فارس و آماده‌سازی برای فراهم شدن زیرساخت اولیه این استان در بودجه ۹۴ و افزایش سهم فارس جای خرسندی دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، طرح توسعه حرم شاه‌چراغ (ع)، بازدید هوایی از دریاچه بختگان و بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینای صدرا را از مواردی ذکر کرد که سخنگوی دولت در استان فارس از آن‌ها بازدید کرد.

صادقی در پایان اذعان داشت: احیای سازمان برنامه ‌و بودجه تا دو هفته آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *