دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۴
طبق آخرین نظرسنجی در سایت AFC

گل باقری در بین زیباترین های جام ملت‌ها

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 391208
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی خود گل کریم باقری به کره‌جنوبی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ را به عنوان یکی از زیباترین گل‌های مسابقات انتخاب کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در وب‌سایت خود یک نظرسنجی برای انتخاب برترین گل مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ قرار داده است که گل کریم باقری به کره‌جنوبی نیز در میان زیباترین گل‌های این مسابقات قرار دارد.

ژاپن در آن دوره از مسابقات فهرمان شد و ایران در آن بازی‌ها با نتیجه دو بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب کره‌جنوبی شد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند.

کریم باقری در آن مسابقه با یک شوت سنگین از راه دور اولین گل بازی را مقابل کره به ثمر رساند اما ایران پس از آن با دریافت دو گل شکست را پذیرا شد.

گل‌های عباس عبید، عباس جهرور، یانگ ژن، توموکازو مایو جین، موسی حجیج، عبدالتاصرالعبیدلی، میرجلال کاسیموف، نواف التمیات، هیروشی نانامی دیگر گل‌های برتری این مسابقات بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *