چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

تحلیل موسس حزب ندا از احتمال عدم توافق

دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 390588
سفیر اسبق ایران در فرانسه با بیان اینکه مقصر اصلی عدم حصول توافق طرف غربی است، گفت: چون توپ در زمین طرف غربی است، آنها باید در خصوص شکست مذاکرات به جامعه جهانی پاسخگو باشند.
به گزارش جهان؛ صادق خرازی سفیر اسبق ایران در فرانسه در گفت‌‌وگو با فارس در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به سؤالی در خصوص مقصر اصلی عدم حصول توافق در مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ گفت: طرف غربی باید بداند که مطمئناً مقصر اصلی عدم حصول توافق است و آنها هستند که مسئول شکست مذاکرات محسوب می‌شوند.

خرازی اظهار داشت: ایران همه گونه انعطافی را در مذاکرات انجام داده، اما طرف غربی نه تنها انعطافی نشان نداده بلکه تعهدات خود را نیز طبق توافقنامه ژنو انجام نداده است.

سفیر اسبق ایران در فرانسه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه اتفاقی که منجر به شکست مذاکرات شود، طرف غربی به این دلیل که توپ در زمین آنهاست باید به جامعه جهانی پاسخگو باشند.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه آیا زیاده خواهی طرف غربی در مذاکرات باعث شکست مذاکرات شده، اظهار داشت: خیلی زود است که در این باره به جمع بندی شکست برسیم، ولی قطعا توافق یک پروسه تدریجی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *