دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بهزیستی استان تهران تقسیم بندی می‌‌شود

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب: 390233
هاشمی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد بهزیستی استان تهران را تقسیم بندی نماید گفت: این امر در راستای توسعه خدمات و کیفی سازی آن انجام خواهد شد.
به گزارش جهان، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : با توجه به اینکه تهران پایتخت کشور است و جمعیت چند میلیونی در آن زندگی می‌کنند در راستای توسعه خدمات و کیفی سازی آن ، تصمیم گرفته شد بهزیستی استان تهران به ۴ منطقه تقسیم بندی شود.

وی ادامه داد : بعد از مطالعات مکرر و مشورت با کارشناسان به این نتیجه رسیدیم بهزیستی استان تهران را به چهار منطقه (شهرری، شمیرانات و تهران مرکز،) تقسیم بندی کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تر از گذشته به مددجویان و متقاضیان ارائه نمائیم .

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه این تقسیم بندی ، هیچ هزینه ای برای دولت نخواهد داشت خاطر نشان کرد: تقسیم بهزیستی استان تهران به ۴ منطقه و دفتر، هیچ هزینه‌ای را برای دولت نخواهد نداشت و این اقدام در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر انجام می شود و بهزیستی از ساختمان‌های خود برای تغییرات صورت گرفته استفاده می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *