سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

احتمال بازگشت مانچینی به اینترمیلان

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 390148
احتمال دارد سرمربی فصل گذشته گالاتاسرای فصل آینده به نیمکت اینترمیلان بازگردد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روبرتو مانچینی قصد دارد سال آینده به مربیگری برگردد و از رد کردن پیشنهاد بازگشت به اینتر سرباز زد. سرمربی ایتالیایی پس از ترک گالاتاسرای در ژوئن، اکنون هدایت هیچ تیمی را بر عهده ندارد و صحبت‌هایی در خصوص بازگشت سرمربی ۴۹ ساله به اینتر به گوش می‌رسد.

شاگردان والتر ماتزاری در رده نهم رقابت‌‌های سری آ ایتالیا قرار دارند.

مانچینی در این خصوص اظهار داشت: مطمئنا فصل آینده به مربیگری باز‌می‌گردم، شاید هم همین امسال برگردم. تجربه‌ای خارق‌العاده در اینتر داشتم و افتخارات بسیاری با این تیم کسب کردم. من نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. از حالا تا تابستان هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد اما اینتر در حال حاضر مربی خوبی دارد.

مانچینی در اینتر سه قهرمانی در سری آ به دست آورد و جام‌های دیگری نیز با این تیم کسب کرد.

وی ادامه داد: به چزنا رفتم تا بازی را تماشا کنم. تکرار می‌کنم که اینتر تیم خوبی دارد و تسلط بیشتری دارد. آنها می‌توانند برای فتح لیگ قهرمانان بجنگند و فاصله زیادی ندارند. میهایلوویچ اکنون تجربه زیادی کسب کرده است و در سمپدوریا بسیار عالی کار می‌کند. فکر می‌کنم او برای تیمی مثل اینتر آماده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *