سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۵

جزئیات کشتار عاشورا درعربستان+تصاویر

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 389645
خانواده‌های قربانیان این حادثه، امروز به بیمارستان الجفر رفتند و در این مکان تجمع بزرگی صورت گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، افراد مسلح ناشناس، همزمان با عاشورای حسینی شش نوجوان را در شرق عربستان مقابل یک حسینیه به شهادت رساندند و ۹ نفر دیگر را مجروح کردند.

منابع مطلع در استان الاحساء عربستان، اعلام کردند که حمله افراد مسلح ناشناس به مقابل حسینیه شهرک «دالوه» دوشنبه‌شب (همزمان با عاشورای حسینی در عربستان) رخ داده که بر اثر آن شش نوجوان شهید شدند.

این شش شهید نوجوانانی به نام‌های «محمد المشرف»، «ابن حسین صالح المشرف»، «هادی خلیفة المطاوعة»، «محمد حسین البصراوی»، «ابن سلمان البشیر»، «زهیر حبیب المطاوعة» هستند.


منابع مطلع در شهرک الدالوه تأکید کردند که تعداد شهدای این حمله تروریستی، شش نفر است. این اتفاق زمانی رخ داد که مردم در حال خارج شدن از حسینیه بودند و با دیدن این صحنه غافلگیر شده‌اند.

شاهدان عینی گفتند که ابتدا افراد مسلح مقابل حسینیه شروع به تیراندازی هوایی کردند، اما بلافاصله به سوی مردم نشانه رفتند و در پی این تیراندازی شش نفر شهید شدند.
هنوز روشن نیست که خودرو افراد مهاجم از چه نوعی بوده است اما وزارت کشور عربستان امروز اعلام کرد که شش نفر را در این خصوص بازداشت کرده است اما جزئیات بیشتری درباره آنان ارائه نکرد.

گفته می‌شود تعقیب این افراد در روستانی الجفر، الطرف و الجشه انجام شده است.

خانواده‌های قربانیان این حادثه، امروز به بیمارستان الجفر رفتند و در این مکان تجمع بزرگی صورت گرفت.

همچنین پلیس عربستان قرار است بزودی در این خصوص بیانیه‌ای صادر کند. سرتیپ زیاد الرقیطی سخنگوی پلیس عربستان گفت که سه‌شنبه شب بیانیه پلیس درباره حادثه منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *