سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲

ارتباط برنامه ۹۰ و داعش !

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 389474
عصر ایران حرف های حسن عباسی را به نقل از خبرگزاری فارس و صرفا جهت اطلاع رسانی منتقل می کند . در ورزش ما یک لُمپنیزمی ایجاد شده است که برنامه ای در نصف شب به مدت چند ساعت روی آنتن می رود، چندین نفر از مسئولان و رؤسای فدراسیون ها و دیگران پشت خط می آیند و پنج میلیون نفر هم بیدار می مانند که مشخص شود چه کسی در فلان مسابقه پیراهن نفر دیگر را کشیده است.
به گزارش جهان به نقل از عصر ایران ، وقتی که در کشور ۱۲ میلیارد به فلان مربی می دهیم که بیاید به جوانان ما پاسکاری و شوت زدن به توپ را یاد بدهد و داد هیچکس در نمی آید علتش این است که فوتبال اعتبار و پرستیژ بیشتری دارد، و این یعنی جامعه از این نظر دچار انحطاط اخلاقی شده است. جامعه ای که اینطور به انحطاط کشیده شود خداوند آن جامعه را امتحان می کند و داعش می فرستد.

 حسن عباسی که رییس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز است روز شنبه صحبت هایی جنجالی در مورد فوتبال داشته. او اتفاقات رخ داده در فوتبال ایران را بررسی کرده و از فوتبال به این نتیجه رسیده که جامعه منحط شده است . حسن عباسی این صحبت ها را در بیستمین جلسه از دور جدید نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب اسلامی انجام داده . در جلسه ای که مربوط به اکران ونقد مستند ژست بوده.حرف های عجیب حسن عباسی از اشاره برنامه نود شروع می شود به دستمزد کی روش می رسدوبعد نتیجه می گیرد که خداوند داعش را فرستاده است.

عصر ایران حرف های حسن عباسی را به نقل از خبرگزاری فارس و صرفا جهت اطلاع رسانی منتقل می کند .


در ورزش ما یک لُمپنیزمی ایجاد شده است که برنامه ای در نصف شب به مدت چند ساعت روی آنتن می رود، چندین نفر از مسئولان و رؤسای فدراسیون ها و دیگران پشت خط می آیند و پنج میلیون نفر هم بیدار می مانند که مشخص شود چه کسی در فلان مسابقه پیراهن نفر دیگر را کشیده است. متأسفانه شاخص ترین ورزشکاران ما در تلویزیون از مردم طلبکارند در حالی که ما درباره تواضع ورزشکارانی مثل مرحوم تختی شنیده بودیم، قهرمانان ورزشی امروز ما خانه های چند میلیاردی دارند و بعد رییس جمهورها و مسئولان به آنها نشان شجاعت می دهند، چون باور ندارند که اشجع الناس من غلب هواه.

وقتی که در کشور ۱۲ میلیارد به فلان مربی می دهیم که بیاید به جوانان ما پاسکاری و شوت زدن به توپ را یاد بدهد و داد هیچکس در نمی آید علتش این است که فوتبال اعتبار و پرستیژ بیشتری دارد، و این یعنی جامعه از این نظر دچار انحطاط اخلاقی شده است. جامعه ای که اینطور به انحطاط کشیده شود خداوند آن جامعه را امتحان می کند و داعش می فرستد تا به مردانش تیر خلاص بزند و زنانش را در موصل بفروشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *