جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۵
۸

کمپین حمایت از مایلی‌کهن + اسامی

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 389272
تعدادی از پیشکسوتان ورزش کشور و هنرمندان در حمایت از سرمربی سابق تیم ملی کمپینی را تشکیل داده و پای نامه ای را امضا کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از آنا، محمد مایلی کهن به دلیل شکایت علی دایی با محکومیت ۴ ماهه زندان مواجه شد که این حکم نیز به زودی اجرا خواهد شد.

با توجه به این موضوع تعدادی از بازیکنان ایران در جام جهانی ۹۸، قهرمانان بازی‌های آسیایی و هنرمندان با امضای نامه‌ای خواستار اتمام مناقشه دایی و مایلی‌کهن شدند.

در این نامه با اشاره به روح ورزش این طور نوشته شده که محتوای منازعه مایلی‌کهن و دایی که دو تن از مربیان سرشناس فوتبال ایران هستند اتفاق تلخی است و تصاویری نازیبا را پیش چشم هواداران فوتبال ایجاد خواهد کرد.

امضا کنندگان این نامه با پرهیز از داوری در خصوص موضوع اختلاف از همه اهالی ورزش و هنر خواسته اند با پیوستن به این حرکت پایان خوشی را برای این ماجرا رقم بزنند.

امضا کنندگان این نامه تا این لحظه به شرح زیر هستند:

علی کفاشیان، خداداد عزیزی، مهرداد میناوند، محمد خاکپور، مهدی مهدی کیا، نعیم سعداوی، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، حسین فرکی، احمد سجادی، احمد خداداد، مهدی هاشمی نسب، مهدی زمانی، فرامرز روستایی فر، اکبر دارستانی، محمد خرمگاه، علیرضا منصوریان، علی چینی، پسنوی، سیدی، تیمور غیاثی، حمید سجادی، مرتضی محمدی، حسین غلامی، مهران شاهین طبع، بهزاد افرادی، کیانوش گرامی، جلال پیشواییان، سعید کنگرانی، مهران غفوریان، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، رابعه اسکویی، نيکی کریمی، پرستو گلستانی، فاطمه گودرزی، حمید کاشانی، میلاد کی مرام، پژمان بازغی و...



گفتنی است علی کفاشیان امضا پای این نامه را تکذیب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این اقا مشکل داره هر روز با یکی درگیر ه
Serbia
حالا به همت خبرگزاری ها هر آدمی خلاف میکنه یک کمپین برای مقابله با قانون براش راه میندازن!!!
عادل
درود بر علي دايي
چي كارش دارين بذارين بره آبخنك بخوره
مهدی
جالبه....هیشکی نمیپرسه چرا و به چه دلیل مایلی کهن با حکم دادگاه قانونی زندانی میشه،این یعنی بی اعتنایی به قوانین و بی اعتنایی به احقاق حق.شاید دایی انسان دوست داشتنی نباشه ولی مایلی کهن بارها و بارها به انسانهای دیگر بی حرمتی بددهانی و بی ادبی کرده.از دایی و قلعه نویی و قطبی گرفته تا....آقا قلدره و گروهبان قندلی و..... یادمون نرفته.یادمون نرفته نسبت فامیلی امیر قلعه نویی رو به مکان فساد و فحشا داد و باعث اعتراض نماینده مجلس شد.این امضاها و کمپینها حال آدمو بهم میزنه...
لطفا براي رحيمي و مرتضوي هم كمپين راه بياندازيد
ی
Iran, Islamic Republic of
ولی کمپین برای «سران فتنه »خیلی وقته که راه افتاده است حتی آنها رابه حر مثال می زنند.
Iran, Islamic Republic of
گروهبان قندلی یادتونه؟؟؟؟؟
فاطمه
یعنی چه که هر بار یک شخص معروف محکوم می شود یا کسی به واسطه محکوم شدن معروف می شود، عده ای برای رهایی او و جاری نشدن حد و حدود قانونی کمپین راه می اندازند؟! پس جای عدالت کجاست؟!