دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دردسرهای یک نوجوان برای استقلالی ها

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب: 386258
یکی از هواداران استقلال با ایجاد مزاحمت‌های خود برای مسئولان کمپ حجازی دردسر درست کرده است.
به گزارش جهان به نقل از نامه نیوز، یکی از هواداران جوان استقلال که از شهرستان به تهران آمده است مدتی است با حضور در کمپ حجازی دردسر درست می‌کند.


این هوادار که بارها توسط قلعه‌نویی به او کمک شده تا مقدمات کار در یک کارواش سیار را فراهم کند گاه و بیگاه در محوطه کمپ با مردم و مراجعین درگیر می‌شود تا جایی که در حین برگزاری تمرینات استقلال بارها و بارها پای نیروی انتظامی به کمپ مرحوم حجازی باز شده است.


مسئولان نیروی انتظامی منطقه بلوار فردوس نیز از تماس های مسئولان کمپ حجازی خسته شده اند و هر وقت برای پیگیری تماس ها در مورد درگیری به آنجا مراجعه می‌کنند و آن هوادار را می‌بینند کاری انجام نمی‌دهند و مدعی هستند این شخص بعضی مواقع آنقدر در کلانتری سر و صدا ایجاد کرده که باعث خلل در کار ماموران هم شده است.



این شخص نوجوان در آخرین درگیری خود با یکی از کارمندان کمپ روز گذشته با مشت شیشه سرویس بهداشتی این مجموعه را شکست اما مسئولان کمپ برای آنکه برای استقلال حاشیه ای ایجاد نشود سکوت کرده و اقدام قانونی انجام نمی‌دهند.



نکته عجیب اینجا است که این شخص بعضی مواقع با تیم استقلال به سفرهای شهرستان هم می‌رود و به تشویق این تیم می‌پردازد!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *