پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۲
۲

رخنۀ داعش در پاکستان +تصاویر

پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 386008
شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد داعش در داخل پاکستان نفوذ کرده و قصد دارد بعد از عراق و سوریه، پاکستان را هدف خود قرار دهد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حضور عناصر گروه تروریستی داعش در شمال غرب پاکستان و توزیع جزوه و کتابچه از سوی عوامل منتسب به داعش در پیشاور و ایالت خیبرپختونخواه بار دیگر تحرکاتی از این گروه تکفیری در پاکستان دیده شد.

هواداران گروه تروریستی داعش که چندی پیش اقدام به توزیع کتابچه‌ای با عنوان «فتح» به زبان اردو و دری در مناطق شمال غربی این کشور کرده بود در برخی از مناطق اقدام به دیوارنویسی در حمایت از داعش کرده‌اند.


در تصاویر منتشر شده از این دیوارنوشته‌ها عبارت‌های: «زنده باد داعش»، «خلافت اسلامی»، «لشکر خراسان» و «خلیفه ابوبکر البغدادی قدم به جلو بگذار» دیده می‌شود.


برخی از مسئولان پاکستان نسبت به رخنه عناصر داعش در داخل این کشور هشدار داده و اعلام کرده‌اند که داعش قصد دارد بعد از عراق و سوریه، پاکستان را هدف خود قرار دهد.


گفتنی است «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش در منطقه وزیرستان شمالی پاکستان آموزش دیده و به اوضاع این کشور کاملا آشنا است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بلاخره ابوبکر البغدادی در پاکستان آموزش دیده و یا در اسرائیل آموزش دیده ؟!!!
مرگ بر داعش