پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

ادامه افتخارآفرینی شمشیربازان ایران

دختران سابریست برای اولین بار نقره گرفتند/ تیم اپه پسران سوم شد
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 385907
در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا، دختران سابریست ایران برای اولین بار در تاریخ این رشته به مدال نقره دست یافتند وتیم اپه پسران به مقام سوم رسید.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، در ادامه رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا در فیلیپین، دختران سابریست ایران برای اولین بار در تاریخ این رشته به مدال نقره تیمی امیدهای آسیا دست یافتند وتیم اپه پسران به مقام سوم رسید.

تیم سابر دختران کشورمان با ترکیب فائزه رفیعی، کیانا باقرزاده، پری‌ماه برزگر و نجمه سازنچیان در بخش تیمی مسابقات حضور پیدا کردند که به دلیل نتایج خوب و کسب مدال در بخش انفرادی در جایگاه دوم رنکینگ مسابقات قرار گرفتند.

تیم ایران در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در بازی بعد خود در عین ناباوری تیم قدرتمند ژاپن را با نتیجه ۴۵ بر۴۲ شکست داده و راهی فینال مسابقات سابر شد. تیم سابر کشورمان در بازی فینال خود با نتیجه ۴۵ بر ۳۷ مغلوب قزاقستان شد و به مدال نقره این مسابقات دست یافت و تیم‌های ژاپن و هنگ کنگ به مقام سوم مشترک مسابقات رسیدند.

در اسلحه اپه پسران تیم ملی کشورمان با ترکیب محمد اسماعیلی، امیر رضا کنعانی، محمد علی کیهانی و محمد حسین جعفری در مسابقات امیدهای آسیا حاضرشد که در دور اول تیم ملی مغولستان را ۴۵ بر ۲۶ شکست داد و برای ورود به نیمه نهایی تیم ملی قطر را بانتیجه ۴۵ بر ۳۰ از پیش رو برداشت و مدال برنز خود را مسجل کرد.تیم اپه پسران برای ورود به فینال مسابقات مقابل هنگ کنگ قرار گرفت که ۴۵ بر ۴۰ بازی را واگذار کرد وبه مدال برنز مسابقات بسنده کرد.

در پایان مسابقات تیمی اسلحه اپه پسران، تیم قزاقستان اول، هنگ‌کنگ دوم و تیم‌های ایران و ژاپن سوم مشترک شدند.در مسابقات اپه پسران ۱۵ تیم از قاره کهن حضور داشتند. مسابقات شمشیربازی قهرمانی امیدهای آسیا در سالن اولترا مانیل فیلیپین در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *