يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کرار برمی گردد اما نه به این زودی!

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب: 385594
هم سابقه بازیکنان عراقی و هم مشکل به وجود آمده بر سر پرداخت مالیات این بازیکن، نشان می‌دهد نباید به این زوددی منتظر بازگشت او به ایران باشیم.
به گزارش جهان به نقل از طرفداری، جاسم کرار بالاخره با هر زحمتی بود توانست از ایران خارج شود. البته رفتن او به عراق، چندان هم بی‌حاشیه و بی‌دردسر نبود. او قبل از خروجش از ایران مصاحبه‌ای طوفانی انجام داد و مدعی شد که استقلالی‌ها برای رفع مشکل او هیچ اقدامی نکرده‌اند. او ادعای دیگری هم داشت:

«داشتن پیشنهاد از چند تیم عراقی اماراتی و البته همه تیم‌های ایران!» هرچند شاید این ادعا را باید اغراق‌آمیز دانست. اما مسئله‌ مهم برای آبی‌پوشان زمان بازگشت کرار به ایران است.

گویا این بازیکن عراقی از کشورش به استقلالی‌ها پیغام داده که تا زمانی که مشکل مالیات او را که مربوط به مقطع اول حضور او در این تیم است، حل نکنند، به ایران نخواهد آمد! این موضوع به اضافه بدقولی و بداخلاقی همیشگی بازیکنان عراقی که سابقه بدی در فوتبال ایران دارند، باعث می‌شود زیاد به بازگشت به موقع کرار به استقلال خوشبین نباشیم. خود او و همینطور هوار ملا محمد بازیکن عراقی سابق استقلال بارها بعد از گرفتن مرخصی، بدقولی کردند و دیرتر از موعد مقرر به ایران برگشتند.

اما این بار ماجرا لااقل برای استقلالی‌ها فرق می‌کند. استقلال در لیگ چهاردهم در نبود او نتایج ضعیفی گرفته و این چیزی نیست که قابل انکار باشد. حضور موثر کرار در ترکیب استقلال و بازی‌های خوب او برای این تیم شاید باعث شود تا مدیران این تیم برای بازگشت به موقع او تن به پرداخت مالیات او و حل تمام مشکلاتش بدهند. با این همه بعید به نظر می‌رسد این مشکلات خیلی زود حل شود و احتمالا آبی‌پوشان باید دو سه بازی دیگر را بدون او تجربه کنند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *