يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۳ بازیکن سرخ‌پوش شدند!

بازی دستگرمی ملی‌پوشان زیر باران

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 385565
تیم ملی امروز هم تمرینات خود را در لیسبون در هوای ابری پیگیری کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تمرینات تیم ملی در جریان اردوی این تیم در کشور پرتغال به منظور برگزاری دیدار تدارکاتی با بنفیکا لیسبون صبح امروز به وقت محلی در حالی در ورزشگاه ملی پرتغال (ورزشگاه ژامور) پیگیری شد که تمرینات امروز ملی‌پوشان تحت الشعاع بارش باران قرار گرفته و این موضوع طراوت و شادابی تمرینات تیم ملی را دوچندان کرده بود.

بازیکنان تیم ملی که از ساعت ۱۰ صبح به وقت پرتغال تمرینات خود را آغاز کرده بودند ابتدا به مدت ۱۵ دقیقه زیر نظر بدنساز تیم ملی، بدن‌های خود را گرم کردند.

سپس کادرفنی در مرحله بعدی تمرین بازیکنان را به دو تیم سفید و سبز تقسیم کرده تا در این مرحله بازیکنان به بازی فوتبال مشغول شوند، هرچند که هرازگاهی کی‌روش این بازی را متوقف کرده و با شدت زیادی به بازیکنان توصیه‌های فنی و تاکتیکی می‌کرد.

در این تمرین ۳ بازیکن یعنی قوچان نژاد، انصاری فرد و آزمون در ۳ مقطع زمانی متفاوت با پوشیدن پیراهن قرمز در ترکیب دو تیم قرار گرفته و هنگام حمله، بازیکن تیم حمله کننده به شمار می‌رفتند.

تمرین امروز دقایقی پیش به پایان رسید.

تیم ملی فردا پشت درهای بسته در کمپ تمرینی بنفیکا با صدرنشین لیگ برتر پرتغال بازی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *