چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱۰
۳

عربستان، قرآن چاپ ایران و مدعی تحریف را، هدیه می دهد!

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 385467
با وجود اتهام‌زنی مقامات سعودی به ایران درباره توزیع قرآنهای تحریف‌شده در جده و مکه، از مسجدالحرام خبر می‌رسد که قرآنهای مذکور میان حجاج کشورهای مختلف توزیع شده است.
عربستان، قرآن چاپ ایران و مدعی تحریف را، هدیه می دهد!
به گزارش جهان، یک شاهد عینی به خبرنگار ما گفت: سه شب پیش که برای دریافت قرآن اهدایی به مکانی در سمت باب عبدالعزیز مسجدالحرام رفته بودم، آنها به من و دوستانم، چند قرآن چاپ ایران هدیه کردند.

قرآن مذکور همان مصحفی است که سعودیها مدعی هستند دارای تحریف بوده و البته تاکنون هیچ دلیلی برای ادعای خود مطرح نکرده‌اند.

این قرآنها مشابه قرآنهای خط عثمان طه به خط رایانه‌ای چاپ و منتشر شده و به دو شکل بدون ترجمه و با ترجمه در اختیار حجاج ایرانی قرار گرفته است.

در بدو ورود زائران ایران به جده و مدینه خبر رسید که قرآنها از داخل چمدانهای آنها خارج و بعضا به گوشه‌ای از سالن فرودگاه پرتاب ‌شده است.

همین امر اعتراض ایران را برانگیخته و به گفته مقامات سازمان حج و زیارت، آنها این موضوع را به امیر مدینه و وزیر حج منتقل و خواستار جلوگیری از تکرار موارد مشابه شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای خاک بر سر این سعودیهای زبون نفهم
Iran, Islamic Republic of
سعودی ها فرزندان بلافصل خود شیطان هستند
New Zealand
کاش به زودی شاهد تحریم حج از طرف ایرانیها باشیم. به خدا به صلاحه . پول ما رو می گیرن و علیه اسلام خرج می کنن. ملت تا کی به کفار پول می دید؟!