شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

احتمال معاوضه برهانی با یک مهاجم

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 385414
سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه کادر فنی صبا در مورد نقل و انتقالات نیم فصل اعلام نیاز نکرده گفت: استقلال درخواستی در مورد معاوضه برهانی و حسن‌زاده نداده است.
به گزارش جهان به نقل از جام، درباره زمزمه‌ها پیرامون احتمال معاوضه آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال استقلال با احمد حسن مهاجم صبای قم در نیم فصل لیگ بر‌تر اظهار کرد: چیزی در این باره نشنیده‌ام و بعید می‌دانم باشگاه صبا برنامه‌ای برای معاوضه احمد حسن‌زاده داشته باشد.

وی گفت: باشگاه استقلال درخواستی در مورد معاوضه آرش برهانی و احمد حسن‌زاده به صبا نداده است و فکر می‌کنم چنین قضیه‌ای در حد شایعه یا گمانه زنی رسانه‌ای باشد و حداقل تا این لحظه قضیه معاوضه برهانی و حسن‌زاده صحت ندارد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم درباره دیدار صبای قم و شهرداری اردبیل در جام حذفی عنوان کرد: با وجود اینکه تا دیروز منتظر اعلام تغییر زمان مسابقه بودیم اما این اتفاق رخ نداد و بر اساس برنامه قبلی از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۲۴ مهر در اردبیل به دیدار شهرداری این شهر می‌رویم.

حیات‌پور درباره اقدام صبا در مورد جذب بازیکن در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل تصریح کرد: صبا در زمینه نقل و انتقالات نیم فصل اقدامی انجام نداده است و به طور کلی، کادر فنی باید در زمینه جذب بازیکن در پست‌هایی که ضعف داریم اعلام نیاز کند که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه حداقل یک مسابقه در جام حذفی و ۴ بازی در لیگ بر‌تر در پیش داریم، فرصت کافی برای اقدام در زمینه جذب بازیکن در نیم فصل در اختیار صبا هست ضمن اینکه از نظر توان فنی بازیکنانمان چیزی کم نداریم و تحرکات احتمالی صبا در نقل و انتقالات نیم فصل در جهت تقویت تیم انجام می‌شود تا رفع نقاط ضعف.



سرپرست تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: صبا بلافاصله پس از بازی روز پنج شنبه برابر شهرداری اردبیل به قم باز می‌گردد و تمرینات خود را در ورزشگاه‌های هلال احمر و یادگار امام (ره) قم برای بازی هفته آینده برابر گسترش فولاد تبریز از سر می‌گیرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *