سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

از طریق همسرم با پرسپولیس آشنا شدم

يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 385382
مهاجم سیرالئونی و مدنظر باشگاه پرسپولیس گفت: دوست داشتم به ایران بیایم و در پرسپولیس بازی کنم اما با شرطی که برایم تعیین شده این کار را نمی‌کنم چرا که شخصیتم این اجازه را به من نمی‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد بانگورا در خصوص پاسخ منفی‌اش به مسئولان پرسپولیس برای حضور در این تیم گفت: باید از روز اولی صحبت کنم که این پیشنهاد به من شد. زمانی که از طریق مدیربرنامه‌هایم پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به من شد حتی نمی‌دانستم ایران کجاست .

هیچ شناختی از پرسپولیس و یا فوتبال کشورتان نداشتم اما دوستانم در لندن به من گفتند که ایران کشوری خوب است و پیشنهاد پرسپولیس را قبول کن و من وقتی دیدم همه از ایران خوب صحبت می‌کنند قبول کردم که به تهران بیایم و مشتاق بودم کشورتان را از نزدیک ببینم.

وی ادامه داد: مدیر برنامه‌هایم از من چیزی خواست که تا به حال انجام نداده بودم و هر چقدر که فکر کردم دیدم نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم. مدیر برنامه‌هایم به من گفت که پرسپولیسی‌ها از من خواسته‌اند تا در تمرینات این تیم تست فنی بدهم و این کاری بود که تا به حال در زندگی‌ام انجام نداده‌ بودم. رزومه فوتبالی من مشخص است و عملکردم هم معلوم و اگر باشگاهی مرا می‌خواهد حتما بازی من را دیده که از من دعوت کرده به این تیم بپیوندم. من همیشه با قراردادهای گران به تیم‌های مختلف رفتم اما الان قصدم تعریف از خودم نیست.

بانگورا اظهار داشت: تست پزشکی و تست آمادگی جسمانی یک موضوع مرسوم در فوتبال جهان است و من از انجام آن هیچ مشکلی ندارم اما تست فنی را نمی‌توانم بپذیرم و علیرغم اینکه دوست داشتم به ایران بیایم و اما شخصیتم اجازه نداد که تست بدهم. من این پیشنهاد را دوست داشتم اما با شرایطی که مدیر برنامه‌هایم به من گفت نمی‌توانم آن را قبول کنم. هر کجای دنیا از من تست پزشکی بخواهند با کمال میل انجام می‌دهم اما بازیکنی نیستم که بدون قرارداد به تمرین تیمی بروم و تا به حال این کار را انجام ندادم چرا که نیاز مالی ندارم تا تن به هر قراردادی بدهم.

این بازیکن سیرالئونی در ادامه خاطرنشان کرد: علیرغم تعریف‌های خوبی که از ایران شنیده بودم اما نمی‌توانم پیشنهاد پرسپولیس را قبول کنم و با اینکه دوست داشتم به کشورتان بیایم اما با این شرایط فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا در همان ابتدا از دادن تست فنی مطلع نبوده،‌ گفت: آن اوایل که دوستانم سایت‌های ایرانی را برایم ترجمه می‌کردند وقتی صحبت از تست می‌شد فکر می‌کردم منظورشان تست پزشکی است اما وقتی مدیر برنامه‌هایم به من گفت که پرسپولیسی‌ها می‌خواهند من تست فنی بدهم پیشنهادشان را قبول نکردم. من بازیکنی هستم که در کلن آلمان بازی کردم و آقای گل سوئد شدم و زمانی که به سلتیک پیوستم تیم‌های چلسی و وردربرمن هم مرا می‌خواستند اما به خاطر شرایط مالی خوب سلتیک راهی اسکاتلند شدم که البته آنجا مصدوم شدم که این مسئله برای هر فوتبالیستی پیش می‌آید وگرنه تا کنون در زندگی‌ام تست فنی ندادم واگر می‌خواستم این کار را انجام دهم در تیم‌های بزرگ دنیا تست فنی می‌دادم. اگر بازیکنی شخصیتش برایش مهم باشد هیچ وقت تست فنی نمی‌دهد و من چون از خودم مطمئن هستم این کار را نخواهم کرد.


بانگورا افزود: همسرم در سایت‌ها اخبار ایران و پرسپولیس را برایم پیدا می‌کرد و من خیلی دوست داشتم تهران را از نزدیک ببینم و حتی با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از طریق اینترنت آشنا شدم و دوست داشتم که به کشورتان بیایم چرا که من خودم مسلمان هستم و دوست داشتم کشور اسلامی ایران را از نزدیک ببینم و نوع زندگی‌تان را متوجه شوم اما با این شرایط نمی‌توانم به ایران بیایم و شاید اگر در آینده باز هم برایم فرصتی پیش آمد راهی تهران شوم اما باید بدانید اگر من در ۲۵ سالگی تست فنی بدهم این یعنی اینکه فوتبال من تمام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *