کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زیارت قبور شهدای مدافع حرم+تصاویر

14 مهر 1393 ساعت 15:12

شیعیان سوری پس از اقامه نماز عید قربان با حضور بر سر مزار شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با قرائت سوره شریفه فاتحه نسبت به شهدا ادای احترام کردند.


به گزارش جهان به نقل از ابنا، با حضور گسترده اهالی منطقه زینبیه و شیعیان شهر دمشق نماز عید سعید قربان صبح روز گذشته در مصلای امام خمینی(ره) واقع در جوار حرم مطهر حضرت زینب(س) اقامه شد.

شیعیان زینبیه و مردم سوریه در مناطق مختلف این کشور با حضور در نماز عید قربان برای برقراری آرامش و امنیت در کشورشان دعا کردند.

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نیز نماز عید قربان را به همراه «شیخ احمد حسون» مفتی سوریه و «محمد عبدالستار السید» وزیر اوقاف در مسجد جامع «نعمان بن بشیر» در دمشق اقامه کرد.

برپایه این گزارش، نمازگزاران در منطقه زینبیه پس از اقامه نماز عید همانند سال‌های گذشته، به زیارت حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) مشرف شدند و با حضور در مزار شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و قرائت سوره شریفه فاتحه نسبت به شهدا ادای احترام کردند.

در میان افرادی که به زیارت قبور شهدا آمده بودند همرزمان شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند. آنان آمده بودند تا ساعاتی از عید را در کنار شهدا سپری کنند و و با شهدا برای ادامه دفاع مقدس تجدید پیمان کنند.

















کد مطلب: 384250

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/384250/زیارت-قبور-شهدای-مدافع-حرم-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com