چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۲

زیارت قبور شهدای مدافع حرم+تصاویر

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 384250
شیعیان سوری پس از اقامه نماز عید قربان با حضور بر سر مزار شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) با قرائت سوره شریفه فاتحه نسبت به شهدا ادای احترام کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، با حضور گسترده اهالی منطقه زینبیه و شیعیان شهر دمشق نماز عید سعید قربان صبح روز گذشته در مصلای امام خمینی(ره) واقع در جوار حرم مطهر حضرت زینب(س) اقامه شد.

شیعیان زینبیه و مردم سوریه در مناطق مختلف این کشور با حضور در نماز عید قربان برای برقراری آرامش و امنیت در کشورشان دعا کردند.

«بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نیز نماز عید قربان را به همراه «شیخ احمد حسون» مفتی سوریه و «محمد عبدالستار السید» وزیر اوقاف در مسجد جامع «نعمان بن بشیر» در دمشق اقامه کرد.

برپایه این گزارش، نمازگزاران در منطقه زینبیه پس از اقامه نماز عید همانند سال‌های گذشته، به زیارت حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) مشرف شدند و با حضور در مزار شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) و قرائت سوره شریفه فاتحه نسبت به شهدا ادای احترام کردند.

در میان افرادی که به زیارت قبور شهدا آمده بودند همرزمان شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند. آنان آمده بودند تا ساعاتی از عید را در کنار شهدا سپری کنند و و با شهدا برای ادامه دفاع مقدس تجدید پیمان کنند.
















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یا لیتنی کنتم معکم فوزا عظیما
امان از خاموشی لاله ها
مهدی اسدی
سلام علیکم : برای شادی روح مطهر و منور شهدای جهان اسلام و مدافعین غیرت مردانه حریم اهل البیت (علیهم السلام ) فاتحه الصلوات .