پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

افزایش تولید نفت در کویت

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 384158
مدیراجرایی شرکت نفت کویت از مذاکره با ۵ شرکت بین المللی خارجی به منظور افزایش تولید نفت به میزان ۴ میلیون بشکه در روز تا سال ۲۰۲۰ خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ سایت خبری الجریدة مدیر اجرایی شرکت ملی نفت کویت در گفت‌وگو با این رسانه عرب زبان کویتی گفت: شرکت ملی نفت کویت قرار است مذاکرات خود را با پنج شرکت بزرگ نفتی به منظور کمک به افزایش تولید نفت خام و توسعه برخی از میادین نفتی این کشور آغاز کند.

هاشم الهاشم ادامه داد: این مذاکرات با شرکت های نفتی "BP" انگلیس، شل، اکسون موبیل و شورون آغاز شده است که این شرکت‌های بین المللی آمادگی خود را برای حضور در کویت اعلام کرده‌اند.

مدیراجرایی شرکت ملی نفت کویت تصریح کرد: قرار داد همکاری با این شرکتها در سه ماه اول سال آینده میلادی منعقد خواهد شد که هدف ما افزایش تولید نفت کویت به ۴ میلیون بشکه در روز تا سال ۲۰۲۰ است.

به گزارش فارس شرکت ملی نفت کویت در هفته گذشته ضمن افزایش تولید نفت خود اعلام کرد حاضر است قیمت فروش نفت را برای ماه آینده میلادی کاهش دهد تا بتواند مشتریان بیشتری را برای نفتش جذب کند.

این اقدام شرکت نفت کویت پس از کاهش قیمت نفت عربستان برای تحویل در ماه نوامبر صورت گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *