شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

روایت پخش‌کنندگان از فروش فیلم‌ها

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 383783
فیلم‌های سینمایی که طی چند هفته اخیر اکران خود را آغاز کرده‌اند طبق اعلام پخش‌کنندگان‌شان در گیشه چقدر فروختند؟
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فیلم‌سینمایی «آتش بس ۲ » به کارگردانی تهمینه میلانی طبق اعلام مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» فروشش در مجموع تهران و شهرستان از مرز یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان گذشت.

مختاری به خبرنگار ایسنا توضیح داد: فیلم «آتش بس ۲» که از ۲۶ شهریور ماه اکرانش آغاز شده است تا دیشب ۱۰ مهر ماه در تهران فروشش به ۸۹۵ میلیون تومان رسید و همچنین در ۱۰ شهرستان هم فروشش از مرز ۲۶۰ میلیون تومان گذشت و در مجموع فروشش به مرز یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله طبق اعلام سعید خانی پخش‌کننده این فیلم؛ فروشش در تهران و شهرستانها از مرز نیم میلیارد گذشت.

خانی به ایسنا گفت: «آرایش غلیظ» در ۱۶ روز نمایشش در ۲۰ سالن در تهران به فروش ۳۹۱ میلیون تومانی دست یافت و طی ۲ هفته در ۱۴ سالن شهرستان ۱۱۵ میلیون فروخت که در مجموع فروشش در شهرستانها و تهران به ۵۰۶ میلیون تومان رسید و از مرز نیم میلیارد گذشت.

فیلم سینمایی «خانوم» به کارگردانی تینا پاکروان طبق اعلام پخش‌کننده‌اش غلامرضا فرجی روز چهارشنبه ۱۰/۵ میلیون، پنج‌شنبه ۱۳/۵ میلیون و کل تهران تا کنون ۱۸۵ میلیون و در ۱۴ سالن شهرستان در مجموع ۴۵ میلیون فروخت که مجموع فروش آن در تهران و شهرستانها به ۲۳۰ میلیون تومان رسید.

خبرنگار ایسنا پیگیر تماس با «فیلمیران» پخش‌کننده «شهرموشها» ۲ و «خوا‌ب‌زده‌ها» جیرانی برای اعلام رقم فروش این فیلم‌ها در چهارشنبه و پنج‌شنبه سپری شده است.

«شهرموشها ۲ » تا چهارشنبه ۷ میلیارد فروخته بود و گفته می‌شد از روز دوشنبه هفته پیش‌رو با هماهنگی پخش‌کننده و مدارس، دانش‌آموزان بصورت نیم‌بها از طرف مدارس‌شان می‌توانند این فیلم را تماشا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *