شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۵

جشنواره ۸ مدالی قایقرانان‌ ایرانی / گریه‌ تعصبی ورزشکار ایرانی

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 382893
قایقرانان ایرانی تا به اینجا با کسب 1 طلا، 2 نقره و 5 برنز گل کاشتند.
جشنواره ۸ مدالی قایقرانان‌ ایرانی / گریه‌ تعصبی ورزشکار ایرانی
سرویس ورزشی جهان‌نیوز: رقابت‌های قایقرانی در بازی‌های آسیایی امروز (دوشنبه) به مرحله پایانی رسید و قایقرانان کشورمان در ۱۱ فینال حضور داشتند.

مدال نقره کایاک دو نفره ۱۰۰۰ متر بر گردن ایرانی‌ها

در فینال کایاک دو نفره در مسافت هزارمتر ملی‌پوشان ایران در در رقابت با نمایندگان کره جنوبی، ازبکستان، چین، قزاقستان، ژاپن، سنگاپور، چین تایپه و کره شمالی توانستند عنوان دوم را با زمان ۳:۲۳:۵۸ به خود اختصاص دهند.


قایقرانان قزاقستان در این ماده مدال طلا را کسب کردند. سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی نمایندگان ایران در این ماده بودند.آقامیرزایی ورزشکار کشورمان پس از کسب مقام دوم این رقابت ها به روی قایقش رفت و از روی آن به داخل آب پشتک جالبی زد که این واکنش او با استقبال حضار در محل این رقابت‌ها همراه شد.

تیم کایاک ۴ نفره ۱۰۰۰ متر چهارم شد

ملی‌پوشان کایاک ۴ نفره قایقرانی کشورمان نیز در رقابت خود با حریفان به عنوان چهارم بازی‌های آسیایی اینچئون رسیدند.

تیم ایران متشکل از احمدرضا طالبیان، حمیدرضا ترکی،‌ فرزین‌ اسدی و امین بوداغی در فینال کایاک ۴نفره با زمان ۳ دقیقه و ۶ ثانیه و ۷ صدم ثانیه از خط پایان گذشتند.

طالبیان در کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰ متر به مدال نقره رسید


احمدرضا طالبیان دارنده مدال طلای بازی های آسیایی گوانگژو نیز که امید زیادی به صید محدد طلا داشت، در فینال کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰ متر مردان زمان ۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۱۵صدم ثانیه را از خود به جای گذاشت و در نهایت به‌عنوان نفر دوم از خط پایان عبور کرد تا به مدال نقره این ماده برسد.

طالبیان در گفت‌وگو با خبرنگاران از نتیجه به دست آمده اعلام نارضایتی کرد و گفت: خوب تمرین نکرده بودم.


گریه‌های تعصبی قایقرانان ناکام ایران

در ادامه این مسابقات، شاهو ناصری در مسابقات کانوی تک نفره مردان نمایش ضعیفی داشت و برخلاف بازی های اسیایی گوانگژو که توانسته بود به مدال برسد،؛ این بار پنجم شد. کیومرث هاشمی در حالی که ناصری به شدت گریه می‌کرد او را در آغوش گرفت و با او روبوسی کرد.


ناصری گفت: ایراد از من بود، من ضعیف بودم که نتیجه‌ام این شد و گرنه حریفانم قوی نبودند.

ناکامی تیم کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر ایران

ملی‌پوشان قایقرانی کشورمان در فینال کانوی دونفره هزار متر به عنوان هفتمی دست پیدا کردند.

پژمان دیوسالاری و سیدکیا اسکندانی که نتوانسته بودند به صورت مستقیم به فینال راه بیابند و از بخش شانس مجدد به این فینال رسیده بودند؛ در فینال با زمان ۴ دقیقه ۹ ثانیه و ۲ صدم ثانیه از خط پایان گذشتند و به عنوان هفتم دست پیدا کردند.

یک مدال برنز دیگر برای دختران ایرانی

در ادامه درخشش بانوی ایرانی در بازی های آسیایی اینچئون، آروز حکیمی نیز به مدال برنز رسید.

صبح امروز در فینال فینال کایاک تک‌نفره ۲۰۰ زنان، آرزو حکیمی زمان ۴۱ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه را به نام خودش ثبت کرد و به مدال برنز رسید.

در این ماده قایقرانان قزاقستان و چین به ترتیب اول و دوم شدند.
حکیمی از مدال دوم باز ماند

به گزارش جهان، آرزو حکیمی‌مقدم که می توانست با دریافت دومین مدال، افتخارآفرینی مجدد کند، در فینال ۵۰۰ متر کایاک زنان امروز، تنها چند پارو کم آورد و با زمان یک دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه از خط پایان گذشت تا به عنوان چهارم دست پیدا کند.

کسب مقام چهارم کایاک ۲۰۰ متر تک‌نفره مردان


قایقران کشورمان در ماده ۲۰۰ متر کایاک مردان بازی‌های آسیایی اینچئون نیز به عنوان چهارم رسید.

علیرضا علی‌محمدی در فینال کایاک تک‌نفره ۲۰۰ متر مردان بازی‌های آسیایی با ثبت زمان ۳۶ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه به عنوان نفر چهارم از خط پایان عبور کرد.

مجللی در کانوی ۲۰۰ متر مدال برنز گرفت

به گزارش جهان، عادل مجللی ملی‌پوش قایقرانی کشورمان نیز در بخش کانوی تک نفره ۲۰۰ متر مردان با زمان ۳۹ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه از خط پایان رد شد و به عنوان نفر مدال برنز رسید.

پایان کار ملی‌پوشان با دو مقام ششم و هشتم

در آخرین فینال‌هایی که ورزشکاران ما حضور داشتند، در کایاک دو نفره ۲۰۰ متر، تیم ایران متشکل از سعید فضل‌اولی و علی‌آقامیرزایی به عنوان ششم بازی‌های آسیایی اینچئون دست پیدا کرد.

تيم ملي بانوان کاياک دو نفره ۵۰۰ متر نیز در فینال به مقام هشتم بسنده کرد

جشنواره مدال قایقرانان ایرانی

قایقرانان ایران صبح امروز، با کسب ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز گل کاشتند، تا با احتساب مدال‌های روئینگ، قایقرانان در مجموع بازی‌ها به ۱ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز برسند.

پيش از اين تيم روئينگ كشورمان نيز توانسته بود با كسب ۱ طلا و ۳ برنز، ركورد خود در بازي هاي سال ۲۰۱۰ را كه ۱ طلا و ۱ برنز بود ارتقا دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر ورزشکاران متعصب
مجید مجد
United States
این جودوکارای ما یاد بگیرن این تعصبو که مثل ماست بازی کردن و حذف شدن و خبری از ناراحتی نبود
از این به بعد پولی که خرج ورزشها داغونی مثل جودو، فوتبال و ... میشه رو باید خرج تیروکمان و قایقرانی و تیراندازی و شنا و... کرد
اشکهایت همطراز مدال برای ما می ارزد
این اشک ها غیرت رو نشون میده
نه عین فوتبالیست هایی که افتضاح بار اوردن و سربلند سرشون رو بالا گرفتن و به گندی که زدن افتخار کنن!