شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
اشتباه تاثیر‌گذاری علیه استقلال خوزستان انجام نشد

عسگری: یک پنالتی پرسپولیس را داور ندید

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 382597
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان یک پنالتی پرسپولیس دیده نشد.
به گزارش جهان، حسین عسگری در گفت‌وگو با فارس در مورد اظهارات عبدالله ویسی علیه داور مسابقه پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: ما فیلم مسابقات را در دپارتمان داوری دیدیم. در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان هیچ مشکل داوری دیده نشد و خطای پنالتی که به سود پرسپولیس اعلام شد کاملا درست بود زیرا یکی از خطاهایی که باعث اعلام ضربه مستقیم می‌شود سرنگون شدن است که اگر این سرنگون شدن در داخل محوطه جریمه باشد باید پنالتی اعلام شود.

وی ادامه داد: مدافع استقلال خوزستان چرا خودش را مقابل مهاجم پرسپولیس پرتاب می‌کند؟ این صحنه کاملا پنالتی است و هیچ مشکلی در تصمیم داور وجود ندارد حتی در بازبینی فیلم متوجه شدیم در دقیقه ۸۴ یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته نشده است و داور این پنالتی دوم را ندیده.

عسگری در مورد توپی که سوشا مکانی مهار کرد گفت: فیلم این مسابقه را چند بار دیدیم و از روی این فیلم نمی‌توان در مورد بیرون یا داخل بودن توپ در محوطه جریمه اظهار‌نظر کرد. در این موارد فیفا توصیه کرده که نظر داور تائید شود. باز هم تاکید می‌کنم در این مسابقه هیچ اشتباه تاثیر‌گذاری علیه استقلال خوزستان صورت نگرفت.

وی در مورد اتهام‌هایی که ویسی به داور مسابقه بعد از بازی زد گفت: متاسفانه وقتی مربی و بازیکنان و برخی اعضای تیم‌ها علیه داوری هجمه ایجاد می‌کنند این شرایط پیش می‌آید. من قبول دارم که در بازی استقلال خوزستان و ملوان به ضرر استقلال سوت زده شد اما در بازی با پرسپولیس اشتباه تاثیر‌گذاری را شاهد نبودیم.
-
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای عسگری اگه می خوای پرسپولیس بره بالای جدول حرفهای بچه گانه نیاز نیست که همه رو بچه فرض کنی مثل مرد وایستا حرفتو بزن ، همه دیدن مدافع استقلال خوزستان افتاده بود که نوری خورد بهش هر سرنگون شدنی خطا نیست مجید جان