شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲
۶

دیدار روحانی-کامرون به روايت ابوطالبي

پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب: 382242
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور دیدار رئیس‌جمهور ایران و نخست وزیر انگلستان را از دستاوردهای مهم سفر امسال روحانی به نیویورک دانست.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دیدار رئیس‌جمهور ایران و نخست وزیر انگلستان، پس ازچند دهه، در روابط اروپا و ایران تغییرات اساسی ایجاد و مذاکرات هسته‌ای را تحت تاثیر قرارخواهدداد، گفت: تحول درروابط تهران- لندن و تاثیر آن بر بحث هسته‌ای از دستاوردهای مهم سفر امسال روحانی به نیویورک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دستاورد=وادادگي
Iran, Islamic Republic of
دستاورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورش همون اهانت هایی هست که توی سازمان ملل به ما کرد؟؟؟
abasi
زیادخوش خیال نباشیم.
دیوید کامرون، گستاخانه ایران را متهم به حمایت از تروریسم کرده و همچنین به خود اجازه داد که در امور داخلی ایران دخالت کند. کامرون در سخنانی درباره ایران این چنین گفت: " ایران باید فرصت داشته باشد تا نشان دهد می تواند بخشی از راه حل منطقه (در مبارزه با داعش) باشد و نه بخشی از مشکل. صبح امروز من با رئیس جمهور روحانی دیدار کردم، ما اختلاف نظرهای شدیدی داریم. ایران از گروه های ترویستی حمایت می‌کند، برنامه هسته ای اش، رفتارش با مردمش، همه اینها باید تغییر کند."
خوب شد آقای ابوطالبی نماینده ایران در سازمان ملل نشد با تحلیل های آبکی اش
کاظم
اقاى ابو طالبى اول عزت پاسپورت خود را به دست بيار بعد نظر بده