جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

مطهری: دیدار با اوباما به صلاح نیست/قرار نیست دیداری صورت گیرد

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 382137
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار با رئیس‌ جمهور آمریکا را به صلاح ندانست و گفت: دیداری هم در برنامه‌های آقای رئیس‌ جمهور نیست و قرار نیست دیداری صورت گیرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه پارلمان در جمع خبرنگاران در سخنانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظرتان راجع به دیدار احتمالی روسای جمهور ایران و آمریکا چیست، اظهار داشت: قرار نیست دیداری صورت گیرد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا به صلاح است دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا صورت بگیرد، افزود: بله، در حال حاضر به صلاح نیست که روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با اوباما دیدار کند.

مطهری در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه نظرتان راجع به دیدار آقای روحانی با نخست وزیر انگلیس چیست، تصریح کرد: این دیدار خیلی مهم نیست، اما باز هم می‌گویم که دیدار با اوباما به صلاح نیست و در برنامه رئیس‌ جمهور نیز چنین برنامه‌ای نیست؛ دیدار روحانی با کامرون هم خوب و مفید است و به نظرم مشکلی ندارد.

نماینده تهران در پاسخ به سؤالی پیرامون نطق محمد‌رضا تابش راجع به آشتی ملی تصریح کرد: من به افراد کاری ندارم، اما اصل حرف آقای تابش سخن خوبی است و یک کار لازم برای کشور محسوب می‌شود.

مطهری در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه مگر نظام با آقایان خاتمی، ناطق و هاشمی قهر کرده است که اکنون بخواهد آشتی کند، گفت: خیلی هم چیزی نیست که نظام با این آقایان کاری نداشته باشد، بالاخره سوءتفاهماتی در سال‌های اخیر پیش آمده که باید برطرف شود تا وحدت و آشتی ملی شکل بگیرد.

مطهری درباره سؤال خبرنگاری راجع به نامه خاتمی به مقام معظم رهبری در زمان بستری شدن ایشان در بیمارستان و عمل جراحی‌شان یادآور شد: کار خوبی صورت گرفت، اما بهتر بود آقای خاتمی به دیدار مقام معظم رهبری می‌رفت اما نگذاشتند (این دیدار انجام شود)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *