سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

افت کيفيت و شوري آب تهران تکذیب شد

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 382078
مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور هر گونه جیره بندی یا شوری اب شرب تهران را که در برخی رسانه مطرح شده است ، تکذیب و رد کرد.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، فرهام کرکانی در گفتگو با رادیو اقتصاد گفت : کیفیت آب شرب تهران در آمایشگاههای متعددی کنترل و نظارت می شود و از این لحاظ هیچ گونه مشکلی نداریم.

وی گفت : اگر شهروندان همکاری و در مصرف آب تا ۲۰ درصد صرفه جویی کنند هیچ نیازی به کاهش فشار اب هم نخواهد بود.

کرکانی تصریح کرد : اما اگر بارش های پاییزی مطابق نیاز نباشد و مصرف هم کاهش نیابد ، احتمال اعمال افت فشار در شبکه ابرسانی وجود دارد.

وی افزود : خوشبختانه همه مردم از طریق رسانه های گروهی به ویژه رسانه ملی به مشکل اب پی برده اند و امیدواریم بیشتر همکاری کنند.

کرکانی اعلام کرد : سد لار با ظرفیت ۹۶۰ میلیون متر مکعب ۳۲ میلیون لیتر آب ذخیره دارد که به معنای خشک شدن کامل سد است و نمی توان برداشت کرد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت : خشکسالی در کشور پایدار شده است و کاهش منابع آب زیرزمینی چاه‌ها و چشمه‌ها هم سبب شده است روستاهای بیشتری با مشکل تأمین آب شرب مواجه شوند و باید مدیریت طرف های تقاضا در الویت باشد و مردم همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *