سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲۰
۱۵
متن نامه سردار سلیمانی به حاتمی کیا؛

برادرم از طعنه‌ها و سرزنش‌ها نهراسید و به سیمرغ‌های دنیوی هم فکر نکنید

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 382010
سردار قاسم سلیمانی در نامه ای به ابراهیم حاتمی کیا آورده است:برادرم از طعنه ها و سرزنش ها نهراسید و به سیمرغ های دنیوی هم فکر نکنید و این راه را ادامه دهید. سیمرغ شما وجدانهای بیدار شده ، در اثر این حقیقت ارزشمند ارایه شده و اشک های غلتانی است که بر گونه ها جاری ساختید.
برادرم از طعنه‌ها و سرزنش‌ها نهراسید و به سیمرغ‌های دنیوی هم فکر نکنید
به گزارش جهان، سردار قاسم سلیمانی فرمانده رشید سال‌های دفاع مقدس و از افتخارات امروز جهان اسلام و نور چشم خانواده شهدا، پس از تماشای فیلم سینمایی «چ» متنی را خطاب به آقای حاتمی‌کیا ارسال کرده است.

متن این نامه که طبق وعده قبلی پژمان لشگری پور مدیر پروژه «چ» همزمان با شب تولدت ابراهیم حاتمی کیا در سایت فیلم سینمایی «چ» قرار گرفته به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

به: سردار هنر برادر عزیز جناب آقای حاتمی کیا

از : سرباز اسلام و ایران

با سلام؛

فرصتی شد پس از مدت ها فیلم "چ" را ببینم. با دیدن آن صحنه ها به یاد غربت دیروز ایرانی ترین ایرانی ها و اسلامی ترین اسلامی ها، ایثارگران فداکاری که فرصت یافتید با هنر قابل تقدیر خود، یک نمونه از هزاران نمونه اعجاب آور آنان را به تصویر بکشانید و بر مظلومیت امروز همان چهره های فراموش شده، گریه کردم.

برادرم از طعنه ها و سرزنش ها نهراسید و به سیمرغ های دنیوی هم فکر نکنید و این راه را ادامه دهید. سیمرغ شما وجدانهای بیدار شده در اثر این حقیقت ارزشمند ارایه شده و اشک های غلتانی است که بر گونه ها جاری ساختید.

جنت الهی برخواسته از دعای مادران شهیدان و مجروحین سالها بر بستر افتاده ، مبارکتان باد.

برادرت قاسم سلیمانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعيد
Iran, Islamic Republic of
عمو قاسم يه دونه اي به مولا
مودی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم همین چند خط نامه صمیمانه و سرشار از روح ایثار و سلحشوری سردار قاسم سلیمانی که افتخار ایران و اسلام و قوت قلب همه سربازان اسلام است در تقدیر و تشکر از حاتمی کیا به تمامی جوایز و تقدیرنامه های جشنواره های رنگارنگ و پرطمطراق آن طرف آبها می ارزد. جوایزی که برای انداختن پوست خربزه زیرپای سینماگران ایرانی برای اظهار عجز و خواری و ذلت و سیاه نمایی و تخریب فرهنگ و تمدن و دین کشورشان داده میشود و متاسفانه بخش مهمی از سینما گران ما نیز پایشان روی این پوست خربزه ها لغزیده است.
فخرالساعه
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدافعان راستین اسلام و انقلاب و شهدا در هر لباس که هستند .
خواه لباس رزم باشد چون حاج قاسم و خواه لباس هنر و سینما باشد چون حاتمی کیا .
حاج علی مغانی
حاج قاسم فرزند خلف ایران زمین است .والسلام
Latvia
این سیمرغهای پر ارزش مبارکت باشد آقای حاتمی کیا
محمد
این حالت روحی و سرشار از محبت این وقت خود را نثار سردار جنگ حاج قاسم سلیمانی و سردار هنر جناب آقای حاتمی کیا میکنم . اشکهایم نثار راهتان باد .
یک مسلمان
سلام،
چرا موی خانم های بازیگر در فیلمهای سینما پیداست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
منم موافقم
آقای حاتمی کیای عزیز، با حجاب اسلامی هم می شه فیلم طبیعی ساخت
سید محسن
درود بر سردار سپاه حاج قاسم سلیمانی وهمرزممان سردار قلم حاتمی کیا دربین شما جای سردار دیگری خالی است سردارقلم شهیدآوینی مرگ بر فتنه گران در هر کجای دنیا که باشند
Iran, Islamic Republic of
به: مالك اشتر آقا
از: فدائي آقا
با سلام و احترام

سربازتم حاج قاسم! درد و بلات بخوره توي سر بعضيا كه ادعاشون گوش فلك رو كر كرده، اما دريغ از يك جو غيرت و عمل!

حق نگهدارت...
Iran, Islamic Republic of
درود بر جفتشون
سردار قاسم سلیمانی فرمانده رشید سال‌های دفاع مقدس و از افتخارات امروز جهان اسلام و نور چشم خانواده شهدا،
بسیحی زمان جنگ
حاج قاسم سلام خدا قوت به جان مولا ومقتدایمان قسمت میدهم پس از مبارزه با داعش وسرکوبی انان بیا ایران عده ای مسئولین بی لیاقت خون تو دل بسیجیانت میکنند نیروهای ارزشی را میرانند وطرد میکنند حساب انان را هم برس. بسیجی سالهای جنگ شما.
عبداللله
برادرم تو نمی خوا برا حاج قاسم عزیز تعیین تکلیف کنی اون خوب میدونه تکلیفش چیه اگه به حرف امسال شما عمل می کرد الان این محبوبیت را نداشت .خداوند نگهدار وی باشد که به حق به وصیت نامه امام درمورد پاسداران عمل کرد.
عبدالله
علت اصلی محبوبیت سردار سلیمانی اینه که به وصیت امام درمورد پاسداران عمل کرد و تکلیف اسلامی، انسانی خود را به بهترین شکل انجام می دهد و وارد دسته بندی های سیاسی نشد.خداوند نگهدارش باشد او برای همه عزیز است