يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

ثبت نام از پذیرفته شدگان کنکوری

شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 379907
خدایی با اشاره به درخواست برخی از پذیرفته شدگان برای جابجایی گفت: به هیچ عنوان در ترم اول برای ورودی های جدید، جابجایی و تغییر دانشگاه صورت نمی گیرد.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، نام نویسی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از امروز آغاز می شود. رئیس سازمان سنجش به پذیرفته شدگان توصیه کرد پیش از ثبت نام برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنند.

خدایی با اشاره به درخواست برخی از پذیرفته شدگان برای جابجایی گفت: به هیچ عنوان در ترم اول برای ورودی های جدید، جابجایی و تغییر دانشگاه صورت نمی گیرد. رئیس سازمان سنجش به پذیرفته شدگان توصیه کرد مراقب تبلیغات برخی افراد که وعده جابجایی رشته را می دهند باشند.

نام نویسی از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه آزاد اسلامی هم از امروز آغاز می شود. امسال در رشته های بدون آزمون این مقاطع در دانشگاه آزاد ۲۲۰ هزار نفر و رشته های با آزمون حدود ۴۰ هزار نفر پذیرفته شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *