دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۷
صادق خرازی:

اصلاح‌طلبان ۵۰ تشکل دارند، «ندا» هم پنجاه‌ویکمی!

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 379814
صادق خرازی با بیان اینکه برای تاسیس تشکل ندا مشورت کرده‌ایم گفت: ندا هم مربوط به نسل اول اصلاح‌طلبان و هم مربوط به نسل دوم اصلاح‌طلبان است.
اصلاح‌طلبان ۵۰ تشکل دارند، «ندا» هم پنجاه‌ویکمی!
به گزارش جهان به نقل زا تسنیم، صادق خرازی از فعالان اصلاح‌طلب در حاشیه ختم همشیره محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم در جمع خبرنگاران در خصوص تشکل ندا و آینده این تشکل گفت: انشاءالله خبرهای مربوط به ندا به‌زودی منتشر می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند تشکل ندا مربوط به نسل دوم اصلاح‌طلبان است و آیا این تحلیل درست است؟ گفت: خیر، ندا هم مربوط به نسل اول و هم مربوط به نسل دوم اصلاح‌طلبان است؛ مگر می‌شود نسل دوم از نسل اول مجزا باشد.
 
خرازی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تاسیس ندا موجب اختلاف بین اصلاح‌طلبان شده است، گفت: خیر، اینگونه نیست، اصلاح‌طلب‌ها 50 تشکل دارند و ندا هم پنجاه و یکمین تشکل است.
 
خبرنگاری از خرازی پرسید اعضای تشکل ندا اکثرا جوان هستند و بهتر بود بعدها و پس از پخته شدن دست به تاسیس یک حزب بزنند که وی در پاسخ گفت: خیر، چه کسی گفته جوان هستند؟ جوان‌ها الان پیر شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
أللّهمّ اشف کلّ مریض... .
منتظر
امین
دعای خوب وبجایی بود اما امیدی نیست
الهم الشغل الظالمین بالظالمین
هیچ تشکل اصلاح طلبی بدون قدم گذاشتن در مسیر سید محمد خاتمی در بی راهه است و بین مردم جایگاهی با عنوان اصلاح طلب ندارد!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه هیچ فسادی بدون محمد خاتمی و افکار او فساد واقعی نیست
محمد
ما که نفهمیدیم در کشوری که قوانین اسلام و دین بر ان حاکم است چه نیازی به اصلاح دارد که اصلاح طلبان با این نظریه های....به وجود امده اند
تو دیگه چی میگی بابا فقط خاتمی
50 تا؟ ماشالله. از کجا خرجشو میدن؟